“Helhetsopplevelsen gjør dette til et valg i toppklassen”

Hildurs Urterarium restaurant
Vurdert som nr. 2 av 12 Restauranter i Brønnøysund
Beskrivelse: 6 km nord for Brønnøysund Kom glad inn- en hjertevarm restaurant, med særpreg og atmosfære. Her har 3 generasjoners livsverk blitt lagt ned. Stort fokus på det ekte og ærlige. Lokalmat og den gode smaken. Hygge og kos for store og små grupper. Serverer alt fra lunsj til 7 retters menyer(forhåndsbooking) 4 Hjemmekoselige dobbeltrom ble På loftet ble åpnet opp juni 2020 for overnatting. Stort kurs og konferanserom. Urtehage og sommerkafe. Catering
Anmeldt 1. august 2021

Vi var 4 personer i følge som hadde meldt oss på en 5 retters middag. Denne kvelden var det de yngre kokker og servitører som var vertskap. Det stod ikke tilbake for hverken smaksopplevelse eller service. Vi kom inn i et lokale med hyggelig lun atmosfære, koselig innredet i gammel stil. Hjemmekoselig og avslappet. Vi ble ønsket velkommen ut i «spisesal avdelingen» når middagen skulle serveres. Hver rett var av ypperste klasse. En ny smaksopplevelse for hver rett. Nydelig anrettet og smakfullt. Jeg hadde alkoholfri drikkepakke til, med de mest smaksrike gode hjemmelagede saft og drikke av alle slag. Absolutt verd et besøk for de som kan koste på seg denne opplevelsen. En fornøyelsespark for voksne.

Takk, KirstenH1380

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk flott sted drevet av gårdens etterkommere med kjærlighet og et ønske om at gjester skal trives. Fin stedshistorie og en fantastisk urtehage. Nydelig mat. Kan anbefales på det varmeste. Kun 4 rom for overnatting så her må man være tidlig ute.

Takk, Trym V
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Flott atmosfære med start i dagligstuen med en liten forfriskning før man inntar en fantastisk femretters i gildehallen. Utsøkt service. Vel komponert vinpakke til en spennende komposisjon av gode retter. Prisen var helt grei. Et sted vi gjerne kommer tilbake til.

1  Takk, Henning H
Ffff, Daglig leder på Hildurs Urterarium restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Tusen takk for gode ord. Velkommen igjen

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

For en fantastisk kveld!
5 retters meny med vinpakke i nydelige omgivelser.
Hyggelige folk som byr veldig på.
Anbefales virkelig.

Takk, kariannevik
Anmeldt 18. juni 2021

Først besøk i urtehagen og deretter en veldig bra fem-retters middag med en sjenerøs håndtering av vinpakka. Her kommer vi gjerne tilbake og ønsker Aina og Ronny alt godt framover.

1  Takk, bjarpa

Takk for besøket og gode ord som varmer

Reisende som så på Hildurs Urterarium restaurant, så også på

Brønnøysund, Brønnøy

Har du vært i Hildurs Urterarium restaurant? Del dine erfaringer!