“Kvalitet i alle ledd!!”

Strandrestauranten
Vurdert som nr. 4 av 12 Restauranter i Brønnøysund
Kjøkken: Europeisk
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Var i utgangspunkt skeptisk pga beliggenhet på en campingplass, men de leverte virkelig ein flott kveld på alle punkt. Et flott men enkelt innredet lokale, god akustikk, flott belysning, nydelig musikk og atmosfære. 3-retters der det meste var kortreist og av høg kvalitet (skaldyrssuppe/røykt sei/ripssorbet - alle retter delikat anrettet og med nydelig tilbehør) Gode kelnere som vet hva de driver med og en vinpakke som passer. Prisen er litt heftig - men det er faktisk verdt hver en krone!!!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 864kimt

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

En særdeles hyggelig matopplevelse. Lokale råstoffer i alle retter - fantastisk.
Jeg kan anbefale både matretter og utvalgte viner. Langt over mine forventninger til en campingplass.

Takk, 180brynjarb
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig måltid med spennende smaker, utrolig hyggelig betjening. Nydelige fiskeretter. Fikk tilpasset meny til en vegetarianer, var fantastisk den også. Restauranten var nesten full, men rolig og harmonisk likevel. Betjeningen var veldig oppmerksomme selv med mange gjester. Raust med mat, anbefaler virkelig denne restauranten!

Takk, anne_hatletveit
Anmeldt 7. juni 2020

Vi valgte å ta en kaffe og vafler her før oppstigningen til hullet i Torghatten. Dama i restauranten var lokalkjent, og hadde masse tips å komme med ifm valg av rute ut av Torghattenes hull på vestre siden. Kunne fortelle oss om fine steder å ta bilder, der bakgrunnen ble finest. Hyggelig ;-)

1  Takk, Jostein G
Anmeldt 5. august 2019

Vi leste om både campingplassen og restauranten i en guide og tok turen ut til Torghatten.

Et virkelig vakkert sted!!

Det å oppleve mat i stjerneklasse på en campingplass er både moro og overraskende.

Vi bestilte 2-retters, forrett: gulrotsuppe (nr 2 på bildet) og røkt torsk (nr 5 på bildet). Begge smakte aldeles nydelig.

Betjeningen var både vennlige og tilgjengelig. Topp score her!

Vi bestilte en hvitvin som ble anbefalt til både forrett og hovedrett. De hadde helt rett, den passet veldig godt til begge rettene (for søt uten mat).
-> jeg håper vinen er overpriset. Vi betalte 675kr. Vivino anslår at den koster ca 80.

Min mann kjøpte en øl som viste seg å passe helt ypperlig til røkt torsk; Torghatten Porter. Jeg kan bekrefte at den smakte perfekt til retten (og jeg er ikke spesielt glad i øl), så velg heller kanskje denne i stedet for vin.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Christina S

Reisende som så på Strandrestauranten, så også på

Brønnøysund, Brønnøy

Brønnøysund, Brønnøy

Har du vært i Strandrestauranten? Del dine erfaringer!