“Styr unna om du kan!”

Strandrestauranten
Vurdert som nr. 3 av 12 Restauranter i Brønnøysund
Kjøkken: Europeisk
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord til 1930, og var der noen minutter før.
Vi ante ugler i mosen da flere gikk ut fra venteområdet.
Etter 10 min fikk vi endelig kontakt - men fikk beskjed om å sette oss å vente, men de kunne ikke si hvor lenge, da «vi driver ikke slik».
Over halvparten av bordene var forøvrig tomme… virker som lite styring og planlegging!

Når vi bestiller bord til mat og drikke til 3500 kr kan man vel forvente å få bord og servering til avtalt tid.

Vi gikk for noe annet rett i nærheten!

Takk, 2512henning

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vellagd mat og gode smakskombinasjoner. Kanskje litt vel salt fisk for noen i selskapet, men maten var over all forventning. Meget god dessert! Hyggelig betjening og grei nok vin!

Takk, Roving257264
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Spennende gode kombinasjoner av mat og vin. Lokale råvarer. Personalet er både hyggelige og kunnskapsrike. Fullt på høyde med de beste restaurantene i Trondheim. Anbefales på det varmeste.

Takk, 22st_lea
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi gikk for 8 retters menyen. Vi ble møtt av en svensk kelner og plassert i loungen. Der fikk vi det vi begge trodde var en smaksprøve men som viste seg å være rett nr en. Ikke noe tilbud om drikke til. Plassert ved bord etterhvert og det vi fikk var godt men lite. En kelner sølte mat på skjorta mi og lovte kompensasjon men glemte det. Ellers bærer interiør og sted preg av industri og betjeningen er stive i formen. Velg noe annet om du vil bli mett og ha det hyggelig.

Takk, 69rolfs
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra sted, stort sett. Ikke noe spørsmål om drikke før middag. Vi satt en god stund i «loungen». Musikken er grusom og spilles altfor høyt. Jeg ba om at den ble dempet, man vil jo gjerne snakke sammen. De skrudde ned bittelitt. Maten var veldig god, bestilte åtte-retters meny. Eneste minus var altfor salt lyr (røket fisk). Og litt skuffet over at carpaccioen viste seg å være rødbete. Korrekt carpaccio er rått kjøtt av storfe. Men godt var det. Hyggelig service.

1  Takk, 365gerdl

Reisende som så på Strandrestauranten, så også på

Brønnøysund, Brønnøy

Brønnøysund, Brønnøy

Har du vært i Strandrestauranten? Del dine erfaringer!