“Overgikk forventningene våre, mat og service toppscore”
Anmeldelse av Milano Pizza Kebab

Milano Pizza Kebab
Vurdert som nr. 8 av 12 Restauranter i Brønnøysund
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Mat og service upåklagelig. Vi spiste kebab og pizza. Maten kom fort, smakte godt og alle ansatte var smilende og vennlig.

Takk, SiljeVF

Anmeldt 3. august 2021

Beste kebab pizza jeg har smakt i midt Norge. Store, nyoppussa og fine lokale, og serviceinnstillt betjening. Et stort pluss at de har øl servering til veldig god mat. Det var mye take away mens vi var innom og dem driver også med utkjøring. Dette stedet anbefales til alle.

Takk, 993lenej
Anmeldt 4. august 2020

Bestilte en innbakt pizza som skulle inneholde parmaskinke, parmesan og ruccolasalat til kr 270,- og fikk servert en pizza med boks-skinke, ingen ruccolasalat ei heller ingen parmesan. Da vi klaget over dette ved betaling fikk vi 70,- i avslag med en kommentar «Alle kan gjøre feil». START MED Å SERVERE DET SOM STÅR I MENYEN!!

1  Takk, 981trines
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

En utrolig hyggelig restaurang. God service og hyggelig ansatte. Maten kom ganske raskt og rikelige porsjoner. Ølen kald og vinen riktig temperert. Er du i Brønnøysund bør du ta turen innom

1  Takk, Roam801897
Anmeldt 8. februar 2020

Dro innom Milano Pizza Kebab etter å ha sett at de hadde mange gode anmeldelser på facebook. At det også var mye folk i restauranten, var også et godt tegn, så endte med at jeg bestilte meg en rullekebab.

Kebaben var både stor og så innbydende ut, men jeg ble fort skuffet. Mesteparten av kjøttet var seigt og tydelig av dårlig kvalitet. Endte opp med å hive mesteparten av kjøttet.

Min anbefaling er å styre unna, for dette var både dårlig og overpriset....

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Norwegian_Traveler74

Reisende som så på Milano Pizza Kebab, så også på

Brønnøysund, Brønnøy

Har du vært i Milano Pizza Kebab? Del dine erfaringer!