Hit bør du også dra!

Perfekt beliggenhet og høy og god standard. Veldig hyggelige folk som driver og eier stedet og de... les mer

Anmeldt 26. mai 2021
Getaway54766162346
Fredrikstad, Norge
Skoledagen blir ikke det samme

Besøk Havbrukssenteret og bli imponert - de har ikke bare laks og opplevelser men de har også... les mer

Anmeldt 9. oktober 2020
Synnove_pa_tur

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Lekre delikate leiligheter med alt du trenger nede i vannkanten. Interessant Havbrukssenter rett ved og restaurant (den prøvde ikke vi). Fredelig og vakkert. Anbefales

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 580karib
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Etter er en flott dag med inspeksjon av Torghatten, var dette prikken over i’en. Særdeles god mat og drikke. Her kan du være gjest fra A til Å. En herlig frokostkurv fikk vi også.Anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, 929karie
NorskHavbrukssenter, General Manager på Norsk Havbrukssenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2020

Hei 929Karle,

tusen takk for gode tilbakemeldinger. Jeg er glad for at du likte oppholdet ditt hos oss. Håper å se deg igjen snart.

Mvh
K.Bunte

Anmeldt 19. juni 2019 via mobile enheter

Etter å ha kjørt 900 km på jobb reise de siste to dagene og spist på tilfeldige restauranter langs vegen, er dette måltidet mitt absolutte høydepunkt!

Jeg valgte en tre retter til 470 kroner. Nydelig tilberedt kamskjell til forrett. I en saus som kokken hadde brukt fritert gjær i. Aldri hørt om det før, men det smakte fantastisk sammen med fløte, dill, stangselleri og agurk. Og kamskjellene var perfekt stekt med stekeskorpe og myk og saftig inni. Smakte som de var hentet direkte opp fra sjøen.

Til hovedrett valgte jeg «lettrøkt posjert laks» med potetpuré, pastinakk chips, grønn eple og mousselinsaus. Er i utgangspunktet litt gladere i hvitfisk, men den hyggelige servitøren anbefalte laksen og det viste seg å være en innertier. Tror jeg på hånden på hjertet kan si at dette er en av de aller beste laksemåltidene jeg har smakt. Kokken er også bevist på hvordan maten legges opp på fatet og var en nytelse for øyet.

Jeg avsluttet måltidet med en «mango i variasjon» - også her et stykke kunstverk og en nytelse for ganen.

Jeg avslutter anmeldelsen med å si at dette er min aller første mat anmeldelse noensinne og at jeg skriver denne for at restauranten uten for allfarveg i Brønnesund virkelig fortjener det. Den unge australske kokken og den norske kjæresten er virkelig verdt et besøk!

Hilsen Knut/Trondheim

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Knut Jarle L
Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

Nydelige omgivelser, interessant omvisning og forelesning om oppdrettsnæringen og forskningen som pågår ,og ikke minst god mat

Dato for opplevelse: september 2017
1  Takk, Sølvi H
Anmeldt 27. august 2017 via mobile enheter

Kjempe god mat laget av en meget hyggelig og dyktig spansk kokk.
Utrolig digg å få skikkelig mat porsjonert til barn i stede for pølse og chips. Lakse pizza var en hitt både hos de voksne og hos barna. Ypperlig service.
Kan virkelig anbefales.

Dato for opplevelse: august 2017