Anmeldt 3. august 2020

Ein aldeles nydelig campingplass med egen bruktbod og masse figurer og småhus plassert rundt på tunet. Imponerende arbeid som er gjort her. Og vi ble godt tatt imot av ei kjempehyggelig dame. Ren og pen campingplass som eg kan anbefale på det varmeste.

Takk, 175benteh
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Denne lille campingplassen drives av en trivelig kvinne som har gjort det hjemmekoselig på stedet.

Dette er et ombygd småbruk, hvor det er en rekke campinghytter og store velstelte områder for bobiler, vogner og telt.

Rene, nyvaskede fellesområder og sanitæranlegg gjør det trivelig.

For 280 kroner døgnet er dette meget bra. Ikke noe anlegg for tømming av toalett, men det finnes nede i byen.

Anbefales varmt.

Dato for oppholdet: juli 2019
3  Takk, danerikd
Anmeldt 17. juni 2019 via mobile enheter

Campingen ligger rolig til ca 3 km utenfor Brønnøysund. Jeg fikk sove på fjøsrommet og det var veldig koselig. Grei seng, TV og et lite kjøkkenbord. Toalettene var rene og det kostet 10kr og dusje. Eneste minuset var at Wi-Fi ikke virker der inne.

Dato for oppholdet: juni 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, 720s_lvia
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde tenkt å bli ei natt og så reise videre. Og så koste vi oss sånn at vi ble tre netter i stedet.
Rent, pent, hyggelig og veldig god stemning på hele Campingen. Virkelig praktisk med kjøkkenet og fine dusjmuligheter.
Og så er alle figurene og det lille og svært innholdsrike museet på låven virkelig herlig. Vel verdt et besøk.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 277monaj
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Små campinghytter bygd og innredd etter norsk hyttetradisjon. Broderte bilder på veggene, og masse annet interiør som man finner i hytter. Skiller seg ut! Masse morsom "pynt" å se på ute, og ikke minst oppe på låven.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Inge I