“Overraskende bra! 👍”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Ohtels Campo de Gibraltar
Anmeldt 7 november 2016 via mobile enheter

Dette hotellet ble valgt da vi skulle på en to dagers tur til Gibraltar, å en rask sjekk på nettet viste at vi sparte veldig mye penger på å bo utenfor Gibraltar!
Ohtels Campo de Gibraltar ligger i La Linea i gangavstand (10-15 min) til grensen til Gibraltar.

På hotellet ble vi møtt av en hyggelig dame i resepsjonen, som ordnet med innsjekking selv om det var lenge før kl 14 (når innsjekkings tiden egentlig er)!
Hotellet fremstod som moderne, rent og ryddig.

Rommet var stort, og hadde også en stor veranda. Det var safe til benyttelse på rommet (20€ pr dag). Det var også god fungerende aircondition. Eneste å utsette på rommet var at sengene var litt harde. Men nå skal det også nevnes at vi var to med vonde rygger.
Badet var romslig med badekar og dusj i badekaret. Det var også bidé og hårføner.
Det var stille og rolig på hotellet.

Frokosten var overraskende bra! Stort frokost rom med god plass. Mye godt å spise av kald og varm mat! Her burde man sørge for god appetitt og god tid

Kan varmt anbefale dette hotellet videre!

Opphold: november 2016, reiste som et par
Takk, Margunn R
Svar fra ledelsen:Besvart 17 november 2016

Dear Margunn R,

Thank you for the excellent review that you have written about us, we are working so hard to offer a good quality in our establishment. It is a pleasure for us inform you that we already have all beds renovated, we appreciate your comment and we would like to see you again in our establishment

Regards,

Manager Celia Pérez

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 1 juli 2015 via mobile enheter

Hyggelig, hjelpsomt personale og strålende beliggenhet. Vi bodde i 6. Etg med utsikt over havn, flyplass og klippen. Rent og pent på rom og i fellesområder. Svømmebasseng og romslig uteområde med solsenger. Parkering i kjeller mot pristillegg på 10€, kunne la bilen stå etter utsjekk. Veldig bra! Forferdelig dårlig buffetrestaurant. Styr unna den! Grusom middag og frokost. Udelikat og uinspirert, og trekker ned helhetsvurderingen for hotellopplevelsen. Hotellet er 4 stjerners, men føles 3 stjerners. Greit for overnatting, og hvis man spiser alle måltider ute vil man kunne få en bedre totalopplevelse enn vi hadde.

Opphold: juni 2015
Takk, Henriette J
Anmeldt 7 juni 2014

Meg og min fetter er på roadtrip i Spania denne sommeren, og kjørte ned hit fra Marbella i går. Vi skal tilbringe 2 dager her i Gibraltar, og valgte dette hotellet grunnet beliggenheten som er 500 meter fra grensen. Vi booket hotellet på forhånd gjennom Booking.com og fikk en god pris på 2 dobbeltrom i toppetasjen med flott utsikt mot havnen og The Rock of Gibraltar. Damen i resepsjonen ga oss en fri oppgradering på det ene rommet, og ordnet med parkering for vår nye bil i hotellets parkeringskjeller for et lite tillegg på rundt en hundrelapp. Ikke noe å si på det. Selve innsjekkingen tok noe tid pga en busslast med sure turister som sto foran oss i resepsjonen og var sure og uhøflige mot damen i skranken. Vi har ferie i en måned og har det ikke akkurat travelt - så vi tok det hele med et smil og var blide og høflige mot henne da det ble vår tur. Dette resulterte i fri oppgradering til flotte rom med bedre utsikt og privat parkering. Rart at ikke flere har skjønt at ett lite smil og noen høflighetsfraser er veien å gå om man ønsker litt ekstra service. Vi hadde 2 store dobbeltrom i 6 etasje - med terasse og flott utsikt. Rommene var rene og i god orden, og hadde minibar, safe og badeprodukter tilgjengelig på badet. Som forventet av et 4* hotell, og innenfor det vi nordmenn forventer av et bra hotell i denne klassen. Frokost kom mot et tillegg på 8 EUR og var helt ok. Godt utvalg i varm og kald mat, brød, kaker og frokostblandinger + frisk frukt og sunne alternativer. Kaffe og juice var fra automat. Utenfor restauranten i 1 etg. har de en stor takterasse med utendørsbasseng av medium størrelse, solsenger og cafebord. Pluss for poolbar med servering av kald drikke og hyggelig og hjelpsom betjening. Personalet snakker engelsk og er høflige og hjelpsomme. Servicen er bra, og vi vil anbefalle dette hotellet til andre reisende som er på utkikk etter et sentralt og rimelig hotell i Gibraltar området. Med tanke på at vi betalte ca 500 kr hver - pr natt - for et stort dobbeltrom i toppetasjen med flott utsikt, fra fredag til lørdag i pinsehelgen - kan vi vel ikke si annet enn at dette var svært god "value for money" i alle fall etter norsk standard. Anbefalles.

Opphold: juni 2014, reiste med venner
2  Takk, Roger E
Anmeldt 24 august 2013

Hotellet ligger 10 minutters gange fra grensen til Gibraltar. Ypperlig sted å overnatte om en vil besøke Gibraltar. Du burde absolutt la bilen stå, og heller spasere inn til Gibraltar. Det var endeløse køer for å komme seg inn med bil. Gibraltar er ikke større en at en kan utforske dette til fots om en er ok til bens. Ocean Village på Gibraltar har mange fine restauranter og et kasino som er verdt et besøk på kvelden.
Hotellet har helt greie rom for et par overnattinger. Du kan velge buffet i restauranten, men den er ikke det beste jeg har vært på. Rengjøringen på rommene er bra, ellers på hotellet. Basseng området blir som en liten bakerovn på sommeren iom det kommer lite vind inn der.
Alt i alt et helt greit hotell.

• Opphold: august 2013, reiste alene
Takk, 12HcH76
Anmeldt 26 juli 2013

Hotellet ligger i La Linda, altså FØR du går over flystripen til selve Gibraltar. Jeg vil egentlig anbefale turister å velge et hotell i selve Gibraltar. Trodde dette lå der ut ifra navnet. Litt lureri kanskje?? Det var grei adkomst til hotellet. Jeg hadde bestillt en junio-suite til avtalt pris som jeg betalte ved innsjekk og ble overrasket da jeg låste meg inn på et ordinært rom. Ned i resepsjonen og oppklare deute. Fikk min suite som bestillt . Hadde jeg ikke sagt ifra, hadde jeg blitt boende på ordinært rom , men betalt suite-pris...
Suiten var svært fin. Flott soverom og egen stue med spisebord og salong. Balkong som gikk rundt hjørne med mulighet for å spise ute. Nydelig utsikt. Absolutt mulig å kose seg her. Vi bestillte mat fra restauranten og fikk levert velsmakende mat raskt. Hyggelige folk i restauranten.
De to vi møtte i resepsjonen var også hyggelige, men altså først feil rom. På suiten var det en safe som var låst. Jeg gav beskjed i resepsjonen og fikk opplyst at safe ikke var gratis og mot 2 Euro fikk jeg en kode så jeg kunne åpne den. Fungerte fortsatt ikke og det skulle sendes opp en mann for å åpne safe. Kom aldri. Bad også om ekstra håndklær som ble lovet. Kom aldri.
Mine ferier er for dyrebare til at jeg skal bruke masse tid for å gå ned i en resepsjon og ordne ting som bør være i orden når jeg ankommer.
Neste gang jeg skal til Gibraltar, velger jeg et hotell på engelsk side av flystripen selv om det går med litt mer tid til å komme gjennom toll etc.

Romtips: Alle rommene synes å ha en bra utsikt. Det er balkonger til de fleste, kanskje alle rommene. Vi bodd...
Se flere romtips
  • Opphold: juli 2013, reiste som et par
Takk, Per B
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av La Linea de la Concepcion
1.1 km unna
Rock Hotel Gibraltar
Nr. 2 av 6 i Gibraltar
1 961 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Ohtels Campo de Gibraltar? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Ohtels Campo de Gibraltar

Adresse: Avenida Principe de Asturias s/n, 11300 La Linea de la Concepcion, Spania
Telefonnummer:
Beliggenhet: Spania > Andalucía > Province of Cadiz > La Linea de la Concepcion
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis frokost Restaurant Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 2 av 5 hoteller i La Linea de la Concepcion
Prisnivå: kr 498 - kr 814 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Ohtels Campo de Gibraltar 4*
Antall rom: 225
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Ohtels Campo de Gibraltar. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Iberostar La Linea
La Linea Iberostar

Er dette din oppføring på TripAdvisor?