Gratis avbestilling frem til 13.08.22
Gratis avbestilling frem til 14.08.22
Expedia.comUSD 130
ZenHotels.comUSD 139
Anmeldt 23. juli 2016 via mobile enheter

Vi er familie på fire to voksne og to barn.Hotel er veldig bra og kan anbefales til alle.Er inponert hvor godt og renslig det er.Det er veldig god plas på rom,har både inne ug utebaseng .Vi trives veldig godt og kommer sikert tilbake igjen :)

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, bajrektarevic
Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Romtips: Use sun crème. Swim in the ocean not only pools. Drink water, eat cevapi.
Dato for oppholdet: juli 2022
Anmeldt 3 uker siden