Official Hotel Site
eDreams
Priceline
Prestigia.com
Anmeldt 13. februar 2018

For et fantastisk sted å komme til, mottakelsen fra alle ansatte i porten når vi kom, rommene, utsikten, maten, bassenget, folkene som jobber der, alt var bare helt supert. 3 dager med sol ,bading, nydelig mat og drikke, man trenger ikke dra andre steder på øya, de fixer alt.1000 takk til de ansatte og Daniel , manager som ordnet transporten til og fra på en ypperlig måte. Vi kommer gjerne igjen , anbefales til alle som vil slappe av å kose seg i "paradis".

Romtips: Alle rommene har utsikt direkte fra senga ut mot sjøen og soloppgang! fantastisk, må oppleves!
Dato for oppholdet: februar 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Peter G
Daniel O, Manager på Coastal Escape Koh Yao Noi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2018

Dear Guests! Thank you very much for coming to us. It was really nice to have some Norwegians over...we dont see many Scandinavians staying with us. I hope a positive review in Norwegian will encourage them to come more often. Its so nice to read all the good feedback you give us and its highly appreciated you took your time to do it. All the best and welcome back! Safe travels from the Coastal Escape Team.

Anmeldt 3 dager siden

Dato for oppholdet: juli 2022
Anmeldt 24. februar 2022

Romtips: All villas are lovely, though 4 and 1 are slightly closer to the sea
Dato for oppholdet: februar 2022
Daniel Oredsson, General Manager på Coastal Escape Koh Yao Noi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2022

Anmeldt 10. august 2021

Anmeldt 25. januar 2021 via mobile enheter

Dato for oppholdet: januar 2021
Daniel Oredsson, General Manager på Coastal Escape Koh Yao Noi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. februar 2021