Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Et fantastisk feriested med alt tilrettelagt etter egent ønske. Mat og drikke eksellent, servert i restaurant eller bungalow. Om du bestiller fisk til middag før kl.13, fikk vi det beste fiskemåltidet jeg noen gang har fått servert. Båt tur rundt øyene med stopp for snorkling. Sykkeltur rundt hele øya, perfekt rolig vann for wakeboard og kajakk tur. Spabehandlinger ble også en ekstra pluss. Kan anbefales på det sterkeste, vi hadde 4 fantastiske dager her.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, annmereteg2018
CoastalEscapeDaniel, Manager på Coastal Escape Koh Yao Noi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. april 2019

Dear Guests! Thank you for your comments. It really mean much to us and its good for the moral to read positive feedback. I think you saw and did much during you 4 days with us...and still had some relaxing time with massage. We hope to see you back and thanks again for staying with us. Safe travels.

Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Dette er et idyllisk sted der du møter en utrolig hyggelig stab og bor i fantastiske villaer rett ved stranden.
Du kan nyte late dager ved stranden/poolen, eller benytte en av de mange aktivitetene som Coastal Escape tilbyr. Stedet og maten kan anbefales på det varmeste

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, Calahonda1987

Dear Guests! Thank you for your positive and nice comments about your stay here with us. Welcome back!

Anmeldt 13. februar 2018

For et fantastisk sted å komme til, mottakelsen fra alle ansatte i porten når vi kom, rommene, utsikten, maten, bassenget, folkene som jobber der, alt var bare helt supert. 3 dager med sol ,bading, nydelig mat og drikke, man trenger ikke dra andre steder på øya, de fixer alt.1000 takk til de ansatte og Daniel , manager som ordnet transporten til og fra på en ypperlig måte. Vi kommer gjerne igjen , anbefales til alle som vil slappe av å kose seg i "paradis".

Romtips: Alle rommene har utsikt direkte fra senga ut mot sjøen og soloppgang! fantastisk, må oppleves!
Dato for oppholdet: februar 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, E3550OFpeterg
Daniel O, Manager på Coastal Escape Koh Yao Noi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2018

Dear Guests! Thank you very much for coming to us. It was really nice to have some Norwegians over...we dont see many Scandinavians staying with us. I hope a positive review in Norwegian will encourage them to come more often. Its so nice to read all the good feedback you give us and its highly appreciated you took your time to do it. All the best and welcome back! Safe travels from the Coastal Escape Team.

Anmeldt 4 uker siden

Romtips: Get up early to see the hornbills
Dato for oppholdet: september 2022
Anmeldt 11. desember 2022 via mobile enheter