“Anbefales! ”

Thakhao Bay View Restaurant
Vurdert som nr. 15 av 62 Restauranter i Ko Yao Noi
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Bodde her i to netter, to voksne og to barn/ungdom. Maten var veldig god, utsikten var nydelig, folkene og servicen var helt fantastisk! 2min og gå til stranden. Leide motorsykkel og stand-up paddleboard på stedet til en billig penge, og kunne leid kajakk her også. Rolige omgivelser, og vi følte oss trygge på alle områder. Alt i alt et fantastisk opphold som anbefales til alle!

Takk, johannem121

Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: februar 2020

Reisende som så på Thakhao Bay View Restaurant, så også på

Ko Yao Noi, Phang Nga Province

Har du vært i Thakhao Bay View Restaurant? Del dine erfaringer!