Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
eDreamsUSD 217
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell med nydelig beliggenhet ved fjorden. Rent og pent, hyggelig personale og bra smittevernsrutiner.
Vi bestilte Vettipakken med 2 overnattinger, frokost, matpakker og kart samt 3 retters middag en kveld. Veldig bra pris!
Middagen var helt nydelig, vi spiste ulike retter og alt var veldig godt. Auren anbefales spesielt!

Takk, heidil502
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet mangler heis, rommene er slitne og trenger en oppussing. Det var en bonus med kjøleskap på rommet.
Maten i restauranten var god!
Det er stor parkeringsplass rett utafor hotellet og hotellet har en fin beliggenhet.

Takk, Helga_vonS
Anmeldt 12. juli 2020

To unge jenter serverer og gjør en kjempe jobb. Problemet er at to gamle menn dobbelbooker bord, springer rundt og peker og irettesetter. Det blir bare rot, flere bord venter opp mot en time på mat. La jentene gjøre jobben sin, la de gamle pensjoneres så kan det hende dette går bra. Jeg anbefaler ingen å bruke dette hotellet pr. i dag.

Takk, OddvarH20
Anmeldt 29. juni 2020

Perfekt beliggenhet ut mot fjorden, store flotte rom, flott hotell med lun atmosfære og service innstilt personalet, nydelig mat, seriøse tiltak for å unngå smittespredning (corona) i restaurant/frokost.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, gretelillt2020
Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Kjempekoselig Hotel med meget vennlig personale, får deg til å føle deg som hjemme. Bjørn syvende far i huset er han som tok oss vennlig imot.
En meget serviceminded Australiener tok oss i mot i restauranten, pratsom og blid.

Alt i alt, jeg kommer mer enn gjerne igjen

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 434knuth