Travelocity
Gratis avbestilling frem til 29.10.21
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 31. juli 2020

Rommet kunne trenge en oppussing, men var rent og med god plass. Det var god mat til frokost og middag, hyggelig betjening. Parkering rett utenfor hotellet. Manglet heis så mennesker som har problemer med trapper bør ikke bestille rom oppe i etasjene. Badekar med dusj i på rommet.

Romtips: Mye støy fra måker om natten.
Takk, 73kjerstip
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fint sted, bra mat, store nok rom. Bra tilgang til kollektivtransport til ulike steder, mulig å ta buss til Turtagrø eller Hjelle (for turer til Vettisfossen). Mulig å gå fra hotellet til Middagshaugen på 1.122 m.o.h.

Takk, jorunnb938
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell med nydelig beliggenhet ved fjorden. Rent og pent, hyggelig personale og bra smittevernsrutiner.
Vi bestilte Vettipakken med 2 overnattinger, frokost, matpakker og kart samt 3 retters middag en kveld. Veldig bra pris!
Middagen var helt nydelig, vi spiste ulike retter og alt var veldig godt. Auren anbefales spesielt!

Takk, heidil502
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet mangler heis, rommene er slitne og trenger en oppussing. Det var en bonus med kjøleskap på rommet.
Maten i restauranten var god!
Det er stor parkeringsplass rett utafor hotellet og hotellet har en fin beliggenhet.

Takk, Helga_vonS
Anmeldt 12. juli 2020

To unge jenter serverer og gjør en kjempe jobb. Problemet er at to gamle menn dobbelbooker bord, springer rundt og peker og irettesetter. Det blir bare rot, flere bord venter opp mot en time på mat. La jentene gjøre jobben sin, la de gamle pensjoneres så kan det hende dette går bra. Jeg anbefaler ingen å bruke dette hotellet pr. i dag.

Takk, OddvarH20