Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Enkelt og ærlig hotell, reint, ryddig, god mat, fine rom. Akkurat det som skal forventes av et hotell av denne typen ! Ingenting negativt. Hyggelig personale. Parkering ved inngangen. Nydelig utsikt ut mot fjorden.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, havmo
Anmeldt 31. juli 2020

Rommet kunne trenge en oppussing, men var rent og med god plass. Det var god mat til frokost og middag, hyggelig betjening. Parkering rett utenfor hotellet. Manglet heis så mennesker som har problemer med trapper bør ikke bestille rom oppe i etasjene. Badekar med dusj i på rommet.

Romtips: Mye støy fra måker om natten.
Takk, 73kjerstip
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fint sted, bra mat, store nok rom. Bra tilgang til kollektivtransport til ulike steder, mulig å ta buss til Turtagrø eller Hjelle (for turer til Vettisfossen). Mulig å gå fra hotellet til Middagshaugen på 1.122 m.o.h.

Takk, jorunnb938
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell med nydelig beliggenhet ved fjorden. Rent og pent, hyggelig personale og bra smittevernsrutiner.
Vi bestilte Vettipakken med 2 overnattinger, frokost, matpakker og kart samt 3 retters middag en kveld. Veldig bra pris!
Middagen var helt nydelig, vi spiste ulike retter og alt var veldig godt. Auren anbefales spesielt!

Takk, heidil502
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet mangler heis, rommene er slitne og trenger en oppussing. Det var en bonus med kjøleskap på rommet.
Maten i restauranten var god!
Det er stor parkeringsplass rett utafor hotellet og hotellet har en fin beliggenhet.

Takk, Helga_vonS