Gudrun F
    • Algotels
    11.9 km fra Hotel Areca
    Se flere hoteller i Elche
    Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Et flott hotell, med hyggelig betjening i resepsjonen. Restauranten lå i en oase i bakhagen. Meget god mat. Vi oppgraderte rommet til suite, et meget godt valg! Rommet var stort og lekkert. Kun 5 minutter fra flyplassen.

Dato for oppholdet: august 2018
    Takk, Hege H
    Alejandro M, Director General på Hotel Areca, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Kjære Hege. Vi setter stor pris på den positive evalueringen du har gjort av ditt siste opphold på hotellet. Vi er glade for å vite at både maten og hagen var til din smak. Vi vil gjerne ha muligheten til å ønske deg velkommen på Hotel Areca igjen. Vi ses snart. Med vennlig hilsen, Hotel Areca.

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Hotellet har god beliggenhet i forhold til flyplassen. Hotellrommet var kanskje litt slitt men det var deilig å bade etter en lang kjøretur!❤️Restauranten ligger i bakgården og den er kjempeflott med god mat!❤️

Dato for oppholdet: august 2018
    Takk, Francine911
    Anmeldt 9. juni 2018

Bodde en natt på dett hotellet pga tidlig flyavgang neste morgen. Generelt noe skuffet av hotellet. Det var nok veldig fint i sin tid, men bærer nå preg av slitasje og ingen vedlikehold. Lytt mellom rommene og ganske mye trafikkstøy.

Romtips: Velg rom lagt borte fra heisen.
    Dato for oppholdet: juni 2018
    Takk, Reisende9090
    Anmeldt 16. april 2018

Vi var godt fornøy, både rom og mat (middag) helt utmerket.
    Og aller viktigst for oss var at det lå bare 5 minutter fra Alicante flyplass siden vi skulle reise tidlig neste morgen.
    Likevel ett lite minus: Siden vi hadde avreise før kl. 0600 fikk vi ikke frokost (som vi hadde bestilt), kun en enkel matpakke med ett smørbrød, eple, juice samt kaffe fra en maskin som ikke virket skikkelig.

Dato for oppholdet: april 2018
    Takk, Bjørn L
    Anmeldt 20. august 2017

Dette hotellet ligger rett ved Alicante flyplass, og er perfekt dersom du skal ta et tidlig fly. Egen garasje under hotellet for 5€ PR natt, slik at leiebilen stod trygt.
    Selve rommet var meget simpelt, med en merkelig åpen løsning til dusjen. Ikke veldig praktisk da hele soverommet ble fullt av damp når man dusjet. Toalett heldigvis med en skyvedør slik at man kan gå på toalettet i fred.
    Dårlig lydisolert. Kunne høre naboen snorke gjennom veggen. Og veldig lytt ut mot gangen, hørte godt når folk kom og gikk.
    Harde senger, med fjører som knirket når man snudde seg.
    Minibar med billig øl, mineralvann og vann. 1-3 €.
    Bra aircondition.
    Men prisen er meget høy for standarden på rommet.

Romtips: Spør om rom bort fra flystripen.
    Dato for oppholdet: august 2017
    1  Takk, Eivindchef