“Middag”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 11. januar 2017 via mobile enheter

Ble tatt godt imot selv om restauranten var full av folk! Betjeningen var hyggelig og maten god :) et lite minus for desserten;) Vi kommer tilbake

Takk, Mona N

Anmeldt 2. desember 2016

Herlig atmosfære, koselig og svært rustikk, Personale var hyggelige og service innstilt . Maten var meget god og svært rikelig.

Takk, 717ingrid
Anmeldt 4. april 2016

Wagyu biff til rimelig pris.
Det er noe av det beste man kan få hvis man liker biff.Den var stekt som den skulle og var en fantastisk opplevelse.

Takk, Yves T
Anmeldt 27. januar 2016 via mobile enheter

Vi gikk heller inn hit enn til restauranten vi egentlig hadde sett oss ut. Ble veldig godt mottatt av hyggelig personale. Herlig mat i hyggelige omgivelser. Her skal vi tilbake.

Takk, Elise H
Anmeldt 21. mars 2014

Restauranten kan virkelig anbefales. Vi var å spiste og hadde en koselig kveld der da vi besøkte Puerto Del Carmen.
Vi bestillte diverse kjøtt steikt på steinhelle. Maten var topp og service god.
Minuset var at det var litt travelt, og vi måtte vente litt på maten. Men det var mange besøkende.

Takk, abaBergen

Reisende som så på Bodega, så også på

Puerto Del Carmen, Lanzarote

Har du vært i Bodega? Del dine erfaringer!