Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Rancho Texas Lanzarote Park på
Anmeldt 21. desember 2016 via mobile enheter

Anbefaler å få med alle show! Det lønner seg seg å sitte på sidene under rovfugl - showet, da flyr fuglene rett over hodet på en! Måtte se det to ganger :)

Flott lite badeanlegg for store og små, verdt å bruke to timer der også.

Minus for dårlige plakater ved de ulike dyrene. Her kunne det masse artig og nyttig informasjon om dyrene. Litt minus for prisene også.

Vi hadde en kjempefin dag, 4-6 timer er passe.

Dato for opplevelse: desember 2016
1  Takk, HannesSveinsson
Anmeldt 17. oktober 2016

Var på show her og det var fantastisk...passer hele familien. På dagtid er det også mye flott å se...anbefales for hele familien.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, beverfj56
Anmeldt 24. august 2016

Ble overrasket over hvor bra det var. Ørneoppvisningen var helt fantastisk. En opplevelsrik dag. Fint for både voksne og barn.

Dato for opplevelse: oktober 2015
Takk, Else S
Anmeldt 9. juni 2016 via mobile enheter

Vi hadde en flott dag i Rancho Texas park. Jeg er fremdeles usikker på om det er et slags reservat eller hva, men jeg trodde det på dette tidspunktet og tenkte derfor det var en park som er ok å besøke. I ettertid leste jeg at de vurderte ta inn delfiner og ble veldig skuffet! Delfiner lider i fangenskap og små basseng, og er derfor faktisk ulovlig i Norge. Når jeg var der virket det som om alle dyrene hadde det bra, utenom de stakkars fuglene som var lenket til trestubber. Flere av dem prøvde lette fra bakken men ble dratt tilbake av lenkene. Dette var et stort minus. Jeg syns det var en ok dag, men vil ikke dra tilbake grunnet dyrevelferden.

Dato for opplevelse: januar 2016
Takk, tiril22
Anmeldt 25. mai 2016

Helt hærlig ved å se hvordan mange forskjellige dyr ser ut, eksotiske, og hvor fint de har det. Pene og rene bur og ser at dyrene trives. Flott sted å tilbringe fritid, gjerne med barn

Dato for opplevelse: november 2015
Takk, AaseBrith