En kjempe flott park.

En flott park hvor det skjer mye. Her finner du Delfin, Ørn, Papegøye, Cowboy, sjøløve show. Alle... les mer

Anmeldt 26. januar 2020
Kennelele
Elverum, Norge
Helt sjuke show

Vi besøkte parken den 31 desember 2019! Showene som blir vist anbefaler jeg på det sterkeste... les mer

Anmeldt 2. januar 2020
879magnusl
Les alle 9 149 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lanzarote
Anmeldt 29. desember 2017 via mobile enheter

Koselig liten park med masse moro og se på. Vi hadde med oss 2 barn som stor koste seg. Vi var med og så på alle shower dem hadde her.
Anbefaler dette på det sterkeste:-)

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, 203husseine
Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Mange spennede dyr å se på. Delfinshow og fugleshowet var underholdene og gøy. Kjekt med badeland som en avslutning på dagen. Helt greit å ta et besøk.

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, 638j_rgenb
Anmeldt 18. april 2017

vidunderlig park. Ikke alt for stor, passer for alle aldre, herlig å tilbringe en hel dag. enten man vil se diverse dyr, eller slappe av ved bassengene, eventuelt spise i wester reastauenten som også hadde egne kvelds show å tilby. Helt greit å bruke en dag på :)

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, ninastandal
Rancho Texas L, Public Relations Manager på Rancho Texas Lanzarote Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. april 2017

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse, vi håper å se er igjen her en gang i fremtiden.

Vennlig hilsen
The Rancho Texas Team

Anmeldt 25. mars 2017

Liten og veldig fin park. At den ikke var så stor og ikke hadde så store avstander mellom attraksjonene gjorde den perfekt for oss med Små barn. Mange show, delfin, papegøye, lasso, rovfugl, sjøløve.

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, MonaBal

Vennlig hilsen
Rancho Texas Team

Anmeldt 3. mars 2017 via mobile enheter

Flott anlegg med flere live show.
Sørlig fugleshowet med ørner som flyr rett over hodet ditt likte vi.
Mye flotte dyr å se fra små lgler til store varaner.

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, eriksen83