Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Rancho Texas Lanzarote Park på
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Meget høyverdig kvalitet med sunne dyr og særdeles fint vedlikeholdt. Mange forskjellige dyr og delfiner med hester og sjøløver.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Roald F
Redes S, Director Comercial på Rancho Texas Lanzarote Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. desember 2018

Thank you very much for your lovely little comment and perfect rating, we much appreciate it! We hope that you enjoy the rest of your holidays and hope that you visit us again in the near future :)...

The Rancho Texas Team

Anmeldt 28. desember 2017 via mobile enheter

Koselig liten park med masse moro og se på. Vi hadde med oss 2 barn som stor koste seg. Vi var med og så på alle shower dem hadde her.
Anbefaler dette på det sterkeste:-)

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, 203husseine
Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Mange spennede dyr å se på. Delfinshow og fugleshowet var underholdene og gøy. Kjekt med badeland som en avslutning på dagen. Helt greit å ta et besøk.

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, 638j_rgenb
Anmeldt 18. april 2017

vidunderlig park. Ikke alt for stor, passer for alle aldre, herlig å tilbringe en hel dag. enten man vil se diverse dyr, eller slappe av ved bassengene, eventuelt spise i wester reastauenten som også hadde egne kvelds show å tilby. Helt greit å bruke en dag på :)

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, ninastandal
Rancho Texas L, Public Relations Manager på Rancho Texas Lanzarote Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. april 2017

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse, vi håper å se er igjen her en gang i fremtiden.

Vennlig hilsen
The Rancho Texas Team

Anmeldt 25. mars 2017

Liten og veldig fin park. At den ikke var så stor og ikke hadde så store avstander mellom attraksjonene gjorde den perfekt for oss med Små barn. Mange show, delfin, papegøye, lasso, rovfugl, sjøløve.

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, MonaBal