“Nydelig mat ”

Emma's Cantina Mexicana
Vurdert som nr. 23 av 391 Restauranter i Puerto Del Carmen
Kjøkken: Meksikansk
God for: Spesielle anledninger, Familier med barn, Vakker utsikt, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 10. mars 2019 via mobile enheter

Vi drar alltid en tur innom Emmas Cantina når vi er på Lanzarote .Denne gangen måtte vi spise der to ganger på grunn av magisk god mat .Vi var 4 voksne som spiste forskjellig ,og alle var storfornøyd .

Dato for besøk: mars 2019
Takk, lemmivarre

Anmeldt 25. februar 2019 via mobile enheter

Det var noen år siden sist vi var hos Emma,, men restauranten holder stilen, vi spiste alle fajitas, og det smakte riktig så godt. Fordi vi var der på torsdag , og hadde vært der før, var det 10 prosent avslag også. Det var jo hyggelig.
En bra mexicansk restaurant med god service.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, TerjeJ204
Anmeldt 8. januar 2017 via mobile enheter

God mat, men det tar litt tid å få maten. Vi fikk heller ikke nachos som alle andre, men summa sumarum en bra opplevelse

Dato for besøk: januar 2017
Takk, monan502
Anmeldt 8. april 2016 via mobile enheter

Vi har vært i Puerto del carmen flere ganger. Hver gang ender vi opp med å spise her minst 3 ganger. Maten er fantastisk! Autentisk mexikansk mat, kombinert med fin stemning. Kan virkelig anbefale frozen lemon margarita (bestill da en hel mugge). Alt av mat der er godt. Vurderer å reise ned igjen bare for å spise der!

Dato for besøk: april 2016
Takk, ElindaHansen
Anmeldt 16. februar 2016

En flott mat opplevelse på denne restauranten. Orginalt mexicansk fint severt med alt tilbehør. Gode store porsjoner.
Vil fremheve spareribs tallerkenen med alt spesielt tilbehør, en inner tier.
Hot når du vil, men også milde fine retter til de som liker det mindre hot.
God service og greie priser, å en god tequila sjokolade shot til slutt

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, Torsen57

Reisende som så på Emma's Cantina Mexicana, så også på

Puerto Del Carmen, Lanzarote

Har du vært i Emma's Cantina Mexicana? Del dine erfaringer!