“Fantastisk utsikt”

Kjøkken: Sjømat, Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Bare utsikten fra terassen er verdt et besøk her! Ei trapp opp fra havna, og du kan sitte svalt og se utover havet og livet i havna. God mat til moderate priser skulle tilsi mulige besøk både for lunsj og middag.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Farfaren

Anmeldt 7. mars 2018 via mobile enheter

Meget sjarmerende sted med koselig betjening og god mat!Et tapas måltid der er virkelig å anbefale!Også et koselig sted som man kan nyte en god middag! Flott utsikt mot havna og havet!Bare å nyte

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 993MayBi
Anmeldt 13. mars 2017

Denne restauranten er eksperter på fisk , ligger fint til med oversyn over havna i Puerto del Carmen, det er god fisk her, og hyggelig betjening.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Terje J
Anmeldt 1. mars 2015

Tipset kom fra iskremselgeren i Puerto del Carmen. Nærmere bestemt Lanzarote Helathlon på Playa Pocillos. Det var hans onkel som eide restauranten - og søskenbarnet som leverte fisken! Ikke helt enkelt å finne frem, men stedet ligger helt vest i Puerto del Carmen, rett ved kirken og fiskehavna. Stedet har et lokalt preg i og med at det ikke ligger rett i "matstripa" i Puerto del Carmen. Vi fikk anbefalt fersk fisk som var fisket aktuell dag, og servert oss mandag kveld. Tradisjonelt serveres fisken med poteter og salat. Ikke verdens mest spennende tilbehør, men de tradisjonelle tricolor-sausene var et perfekt tilbehør til den fersk grillede fisken. Det smakte aldeles utmerket og med husets hvitvin ble det både rimelig og godt. Eneste minuset var at servitøren glemte forretten med brød og oliven... Han kom på det i det hovedretten ble servert. Flau innrømmet han tabben og kompenserte med en generøs likør på huset. Alt i alt et sted det er verdt å finne frem til.

Dato for besøk: februar 2015
    • Atmosfære
Takk, Ompen
Anmeldt 6. desember 2013

Under vårt besøk i Puerto del Carmen,spiste vi lunch flere ganger på Mardeleva.Særdeles hyggelig betjening.God mat,kan anbefale sesielt kyllingklubber.Ellers fin utsikt over havna.

Dato for besøk: oktober 2013
    • Atmosfære
Takk, Pero391

Reisende som så på Mardeleva, så også på

Puerto Del Carmen, Lanzarote

Har du vært i Mardeleva? Del dine erfaringer!