“Meget god mat i flott miljø!”
Anmeldelse av Cantina Don Rafael

Cantina Don Rafael
Vurdert som nr. 158 av 349 Restauranter i Puerto Del Carmen
Kjøkken: Meksikansk, Spansk
God for: Romantisk, Store grupper, Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Her kan du velge mellom mange ulike typer mat - og ut fra vår erfaring fra et svært godt kjøkken. Vi har spist fisk, kylling, and, fajitas og spareribs her, og alle rettene har falt i smak. Servicen er rask og god, og de fleste aftene vi har vært der har vi i tillegg fått levende spansk musikk. Bruk gjerne litt tid på å studere veggpynten - en opplevelse i seg selv!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Farfaren

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Her har de det meste!
Mexicanske retter i massevis, glutenfrie tortillalefser, fiskeretter, levende musikk ved bordene, og den største mojitoen du kan drømme om!
Maten er god, og det er ofte kø ved inngangen, så det kan være lurt å bestille om du vil ha bord i første rad.

Takk, 154vibeke
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god mexicansk mat, og et veldig hyggelig lokale. En følte seg både velkommen og verdsatt.
Store porsjoner!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Rbv
Anmeldt 4. mai 2018

Har atter en gang spist på Don Rafael. Reagerte spesielt positivt på prisnivå : Rimelig og meget god mat og rimelige viner. Prøv de mexikanske rettene!! Flott service og hyggelig med innslag av mexikansk musikk.

Dato for besøk: april 2018
Takk, sverre n
Anmeldt 16. februar 2018 via mobile enheter

Åååå så deilig det er å kunne spise skikkelig god mexicansk mat . ALT vi har spist har vært topp og servicen upåklagelig. Verdt et besøk om du liker mexicansk mat

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Reiseglad41

Reisende som så på Cantina Don Rafael, så også på

Puerto Del Carmen, Tias
Puerto Del Carmen, Tias

Har du vært i Cantina Don Rafael? Del dine erfaringer!