“Dette er en vurdering som skrives underveis”
Anmeldelse av American Indian Cafe

American Indian Cafe
Vurdert som nr. 131 av 322 Restauranter i Puerto Del Carmen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Ca klokken 21 ankom vi stedet. Vi ble hyggelig mottat og fikk selv velge hvor vi ville sitte.
Vi merket allerede da at personalet her er av den rolige og behagelige typen.
21:15 vi bestiller maten vår etter å nærmest ha intervjuet han ene kelneren om de har rømme og salat til de forskjellige rettene, Min partner valgte Chicken fajitas og jeg valgte en supreme burger.
21:31 kom maten vår! Rimelig kjapt med tanke på at det er mange besøkende her nå og det strømmer stadig inn flere gjester.
På bilde 1. Kan man tydelig se at vi fikk rømme og salat som vi ønsket!
21:51 Er jeg ferdig og spise og maten var ypperlig!
Vi er begge enige om at dette stedet fortjener topp karakter, kan absolutt anbefales!

Takk, KuleGeir

Anmeldt 12. april 2018 via mobile enheter

Dette er stedet for å ta en drink eller to. Levende musikk hver kveld fra kl.22.00. Kom i god tid for her blir det fort fullt. Her er det folk i alle aldre. Bandet tar i mot dine ønske låter.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Svein D
Anmeldt 11. februar 2018 via mobile enheter

Er var det ganske vond mat og middel ok service. Vi spiste pizza og deres signaturburger. Maten kom fort.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, MarteSH
Anmeldt 1. februar 2018 via mobile enheter

God mat, som ble levert raskt! Hyggelig betjening. Kjempegod burger, og mixed grill! Hele familien fornøyd! Anbefales

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Bhnepstad
Anmeldt 13. april 2017 via mobile enheter

Var her for å treffe venner.
Og her var det plass både for venner og flere.
En av de største scene-/etablissementene i området, vil jeg tro. Levende musikk - og meny ALA American size. Tenker det kan passe mange.

Dato for besøk: april 2017
Takk, gullbesto

Reisende som så på American Indian Cafe, så også på

Puerto Del Carmen, Lanzarote

Har du vært i American Indian Cafe? Del dine erfaringer!