“Italiensk aften”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 6. mars 2019 via mobile enheter

Fine lokaler, åpent kjøkken - det er positivt. Imøtekommende servitører. Vi bestilte bruchetta til forrett. God på smak, men noe vassent brød. Kjøtt lasagnen var fantastisk på smak, men ble servert i en sliten teflonform derfor denne karakteren. Men ellers veldig positivt og kan anbefale denne restauranten.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, Camilla B

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Kjempegod mat. Såpass god at vi besøkte restauranten 4 ganger i løpet av vår 10 dager lange ferie. Servitørene er også veldig hyggelige.

Takk, evaj432
Anmeldt 21. februar 2018 via mobile enheter

Fantastik mat. Har vært her 2 ganger og spist. Nydelige pasta retter. Skal ha vårt Sisste måltid på denne ferien der. Kan virkelig anbefales om ein liker god mat som smaker utmerket! «Skule hatt lenger ferie, så ein kunne rukket å smake på enda flere av rettene.
Trivelige og hyggelige servitører

Dato for besøk: februar 2018
Takk, GrandTour625393
Anmeldt 30. november 2017 via mobile enheter

Skal du spise italiensk i Puerto del Carmen kan denne restauranten anbefales. Vi har vært her fire ganger under vårt besøk. Har spist pasta og pizza. Begge alternativene kan anbefales, spesielt pastarettene har vært fremragende. Betjeningen er også hyggelig. Dessert har ikke ikke prøvd. Vi har vært tidlig ute, før 1830. Da har det ikke vært nødvendig å bestille bord.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 379haraldw
Anmeldt 28. februar 2016

Skal du spise ekte italiensk mat, må du besøke denne restauranten. En himmelsk pasta carbonara, en supergod lasagne og en ekte italiensk pizza var våre retter. Til dessert panacotta og alt sto til terningkast 6. Med en betjening som så deg hele tiden, ble dette en minnerik opplevelse. Godt jobbet!

Dato for besøk: februar 2016
Takk, Morten A

Reisende som så på Sorrento di Italia, så også på

Puerto Del Carmen, Lanzarote

Har du vært i Sorrento di Italia? Del dine erfaringer!