“For deg som vil ha alt”
Anmeldelse av La Cascada Puerto

La Cascada Puerto
Bestill bord
Vurdert som nr. 121 av 349 Restauranter i Puerto Del Carmen
Kjøkken: Spansk
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Her spiste vi i fjor og ble betatt av maten! Her spiste vi i går og ble enda mer betatt. Det startet ikke bra, de serverte feil rett til fruen. Da vi gjorde kelner oppmerksom på feilen, ble det raskt beklaget og maten ble fjernet. Litt senere fikk vi servert en venterett, en fantastisk ravioli, som beklagelse. Etterpå fikk vi en fantastisk innbakt kylling og verdens beste biff.
Personalet er fantastisk, maten er superb og lokalet er autentisk. Vi kommer garantert tilbake.

1  Takk, Jackofalltrades2040

Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Vi hadde et større selskap og feiring med god hjelp og veldig fin opplevelse. Maten var veldig god og tapas var annerledes, spesiell og smaksfull. Meget god service, behagelig temperatur inne, vellykket feiring.

Dato for besøk: april 2018
Takk, OlgaDrA
Anmeldt 22. mars 2018 via mobile enheter

Det ble en meget koselig kveld på denne flotte resturanten. Vi måtte vente i 5 min for og få bord, er meget populær. Maten var meget god, vi spiste indrefilet og biff. Hyggelig servitører med god service. Vi kan anbefale og gå hit og spise.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, dagfinnj2016
Anmeldt 28. januar 2018 via mobile enheter

Gikk tilfeldig forbi og så kjøtt-monteret ved siden av inngangsdøren.
Var litt heldig og fikk bord umiddelbart. Safet med indrefilet og canaripoteter + +.
Absolutt topp kvalitet på maten, litt busy servitører, men alle vennlige og imøtekommende. Lite å klage på, men vi fikk kanskje hovedretten litt for raskt, hadde ikke fått «snust inn» atmosfæren lenge nok. Alt i alt en fin opplevelse, men vanskelig å gi toppkarakter.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, gunders2017
Anmeldt 30. oktober 2017 via mobile enheter

Uten tvil den beste biffen me har ete. Ever! Sjølv om det var tomt for Waguy. Gode porsjonar. Stort og godt utval av dessertar. Anbefaler Lemonpie. Koseleg lokale. Veldig flotte toalett.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Haukabo

Reisende som så på La Cascada Puerto, så også på

Puerto Del Carmen, Tias

Har du vært i La Cascada Puerto? Del dine erfaringer!