Anmeldt 27. januar 2016 via mobile enheter

Hotellet ligger i gangavstand fra puerto del carmen, bra plassert på stranden. Vi fikk havutsikt selv om vi ikke hadde bestilt det. Veldig stille og rolig hotel med mest eldre gjester.
Frokosten var den beste jeg har fått i syden noen gang.
Hotellbetjeningen var også veldig hyggelige. Underholding på hotellet hver kveld for de som ønsker det.
Vi trodde hotellet skulle være mer slitt etter alle anmeldelsene her, men ble heller positivt overrasket. Skal jeg pjete på noe, må det være at sengene var litt harde.

Dato for oppholdet: januar 2016
Takk, Jorungram
Anmeldt 20. oktober 2013

Et flott hotel med et imøtekommende personale. Ting som skulle ordnes gikk fort og greit. Nydelig frokost som kunne inntas på terassen, herlig! Hadde bestilt havutsikt, men det ble nærmest sideutsikt. En nydelig strand bidro til at vi fikk et flott opphold. Vi kommer gjerne tilbake igjen, men da med litt mer direkte havutsikt.

Dato for oppholdet: oktober 2013
Takk, Hebru
Anmeldt 19. mars 2012

God service i resepsjonen. Kort vei til strand, butikker og restauranter. Helt enkle rom. Fin utsikt over bassenget og stranden. Stor frokostbuffèt - god mat!!

Dato for oppholdet: november 2011
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Jenetur
Anmeldt 29. februar 2012

Vi lå en uke på rom 2508. Vi ble lovet oppvarmet basseng, men det stemte ikke. Et lite mini babybasseng var tidvis mer lunket enn de andre 2 store bassengene. Lite barn på hotellet siden dette var uken før vinterferien på Vestlandet. Flest irlendere og tyskere. Noen få fra Norge. God plass på ute området ved bassenget. Ungene ble blå på leppene ved bading. Kun de 3 siste dagene kunne de være ute i vannet mye mer. Frokosten var kjempegod. Spiste pizza og spaghetti til middag rett ute i gaten. Kort avstand til matbutikk. Kjøpte vannflasker og kveldssnacks der. Lå rett over danselokalet og kunne høre musikken da vi sovnet. Flott ballkong med morgensol og utsikt. Fikk skiftet rom to ganger pga støy fra heisen og vannrør i veggen som vekket oss på natten når de danseglade skulle legge seg. Betjeningen smilende og imøtekommende. Ulempe at vi måtte betale for å spille tennis. Fikk låne gratis safe pga at skyvedøren ut til ballkong ikke kunne låses. Rommene ble oppreid hver dag og flinke med nye håndklær. Leste omtalen fra de som klaget mest og leste om mulige veggdyr fra madrassene. Fryste ned 7 maskiner med klær hjemme etterpå siden to av ungene klødde mye på kroppen, mulige bitt fra veggdyr. Mener vi så et drept veggdyr på magen til min datter da vi kom hjem. Vi hadde familie rom med sovesofa til to av mine barn. Det var sovesofaen som kanskje hadde veggdyr. Teppene på golvet kunne vært skiftet. Vanskelig å organisere turer selv med 3 barn alene siden guiden ikke lå på hotellet og lite folk fra Norge. 2-3 km å gå opp til dyreparken. Kjempekjekt å brekke av en dag der. Vikinghuset med norske Rita serverte oss herlige kjøttkaker en kveld. Ca. 30 min å gå med 3 unger. Flotte solnedganger fra stranden like ved hotellet.

Dato for oppholdet: februar 2012
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Apollo
Takk, alenemor
Anmeldt 12. februar 2012

Vi hadde et praktisk innredet rom med flott havutsikt. Rommet virket slitent med flekker på gulvteppet og et temmelig skittent sengeteppe. Rengjøringen var ok, men glass og tekopper ble ikke vasket. Det er dessuten drøyt å måtte betale 30 euro per uke for bruk av kjøleskap, safe og vannkoker. Frokosten var grei, men på ingen måte overdådig.

Dato for oppholdet: februar 2012
Takk, Arn043