“Byens beste!”

Kjøkken: Spansk, Skandinavisk, Internasjonalt
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 4 uker siden

Nydelig mat og topp service. Rita og Salva er verdensmestere til å få folk til å føle seg velkomne og kose seg.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Hanne Lene S
Rita P, Owner på Vikinghuset, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Tusen tusen takk for varme ord om oss Håper vi sees i nær framtid.

Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat og hyggelig ansatte/eiere, vi har vært her flere ganger under våre turer til Lanzarote. Blir garantert flere middager på Vikinghuset

Dato for besøk: mars 2019
Takk, rondabo
Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Topp sted med hyggelig atmosfære og nydelig mat. Blide Rita er tusenkunstner anbefaler Vikinghuset på det varmeste

Dato for besøk: mars 2019
Takk, tchrist65
Anmeldt 20. august 2019

Var på vikinghuset hver dag den uka vi var det, nydelig mat og hyggelig vertskap kan anbefales på det sterkeste

Takk, Trude Klokkerud F
Anmeldt 20. august 2019

En restaurant med deilig mat og god atmosfære som jeg har besøkt hvert år siden 1996. Er alltid kjempefornøyd og glefer meg til neste besøk allerede.

Takk, KlokTuristfra1996

Reisende som så på Vikinghuset, så også på

Puerto Del Carmen, Lanzarote

Puerto Del Carmen, Lanzarote

Har du vært i Vikinghuset? Del dine erfaringer!