Anmeldt 21. januar 2019

Dette er et hotel som vi alltid kommer tilbake til. Beliggenhet med koert avstand til Gamle Byen og "Stripa" , begge med stort utvalg av restauranter. Suitene er store og luftige, med nydelig utsikt over stranden. Stort utvalg av absolutt alt på frokostbuffeten. Personalet yter topp service!!!

Romtips: Betaler man litt mer, får man bedre rom med mer utsikt.
Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, mettesaettenes
plusfariones, Director General på Suite Hotel Fariones, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Kjære gjest,

Tusen takk for din anmeldelse på Tripadvisor. Vi er veldig glade for å vite at du har hatt ferien i Suite Hotel Fariones, og at vår tjeneste har vært til din smak. Vi ser frem til å ønske deg velkommen til vårt hotell i nær fremtid.

Vennlig hilsen,

José A. Fernández,
Regissør,
Suite Hotel Fariones

Anmeldt 12. desember 2018

Bra suite for 2 voksne, men trenger litt fornyelse. Ligger på stranden, med kort avstand til gamlebyen på den ene siden og hoved strandpromenade på den andre siden. Du må stå tidlig opp for å reservere solstoler innenfor gjedet og bassenget.

Bra frokost.

Romtips: Velg med havutsikt, og så høyt som mulig. Det er flere heiser.
Dato for oppholdet: november 2018
Takk, erikbH7836XM
Direccion Fario... D, Director General på Suite Hotel Fariones, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Kjære gjest,

Tusen takk for å dele med oss dine kommentarer om din siste erfaring på Suite Hotel Fariones Playa.

Jeg er veldig glad for at du likte oppholdet hos oss og for å se at du verdsetter vår fantastiske beliggenhet.

Når vi snakker om solsenger, er det noe vi prøver å utrydde, og vi tar nødvendige tiltak for det. Av denne grunn ber vi også om samarbeid fra våre gjester for å oppnå trivsel for alle. Vi tar godt vare på dine kommentarer, da vi alltid ser ut til å forbedre for å tilby våre gjester de beste tjenestene. Tilbakemeldinger fra våre gjester er svært viktige for oss for å forbedre og opprettholde våre standarder.

Vi håper å ha glede av å ønske deg velkommen i nær fremtid.

Med vennlig hilsen

José A. Fernández,
Director
Suite Hotel Fariones Playa

Anmeldt 9. januar 2017 via mobile enheter

Vi fikk feil rom da vi kom. Hadde bestilt på toppen med havutsikt! Rommet vi fikk hadde utsikt til noe som så ut som en krigssone. Vi fikk nytt rom dagen etter men da i 3etg og ikke på toppen slik vi hadde bestilt. De vi ble mottatt av i resepsjonen da vi kom var mer opptatt av å se inn i pcen og prate i tlf en å snakke med oss.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, monan502
Anmeldt 2. januar 2016

Det er vårt andre besøk på Fariones Playa, denne gangen i tre uker. Vi hadde bestilt hos Apollo og ble da anvist en leilighet nær baren. Vi var klar over fra første besøk at det kunne bli meget støyfullt, og vi klarte å bytte til en leilighet i en stillere del av hotellet. Det var en nyoppusset suite i femte etasje, lik den tildelte - men uten komfyr. Det trengte vi heller ikke. Vi var meget fornøyd med dette, men tror nok at det kan være vanskelig å gjøre et slikt bytte når hotellet er oppfylt. Damen i resepsjonen var svært hyggelig med oss da vi kom første kveld ved 2200 tiden og ba om et nytt rom! Vi kommer ikke til å bestille her igjen via Apollo, for vi orker ikke musikk og bråk fra baren til midnatt hver kveld. Vi fikk dermed et meget rolig og godt opphold i tre uker. Kanskje beste løsning er å bestille direkte til hotellet og selv besørge flyreisen.

Vi hadde begge fødselsdag under oppholdet, og det ble en flaske cava på hver med noe søtt i tillegg. Svært hyggelig.

Romtips: Vi bodde på 519 og det var meget bra og rolig. Kan bruke hele fløyen 508 til 530 og få ro. Går nok bra i samme fløy i etasjene under.
Dato for oppholdet: desember 2015
1  Takk, Jan Erik K
Anmeldt 24. november 2015 via mobile enheter

Hotellet er helt greit, men det er en del ting som påvirker feriestemningen. Det er mye korridorer og en del støy som fører inn til soverommet. Aircondition står tydeligvis ikke på om "vinteren", så rommene var for varme, og uten luftsirkulasjon, som i kombinasjon med støy, gjorde at søvnen ikke ble god. Står vinduet oppe kommer myggen inn, så man må velge mellom luft og kløe. "Dobbeltsengen" besto av to enkeltsenger skjøvet inntil hverandre. Personalet var dårlig i engelsk og ikke veldig serviceinnstilt.. Slitt kjøkken, vond sofa og dårlig tv-tilbud. Frokosten veide opp for noe av det, god mat av alle slag, cava i helgene, og en hyggelig restaurant. Kan også sitte ute og spise. Bassengområdet var fint, med solsenger, bar og biljardbord. Pluss for kort avstand til fin strand, og fin beliggenhet i byen. Vi betalte litt ekstra for et hotell vi trodde var fint, men ble veldig skuffet.

Dato for oppholdet: november 2015
1  Takk, Ragnhild F