Anmeldt 6. mai 2018

Svært fin leiligheit med god standard. Me fekk nye handdukar og sengkle fleire gonger for veka. Sengene var gode ,og romsleg og fin terasse. Costa Sal ligg sentralt i Matagorda med kort avstand til strand,handlesenter taxi-haldeplass og buss-stopp.Hyggjeleg atmosfære på hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, tveiten2015
Anmeldt 7. februar 2018

Hotellet er rent, velholdt og har mange basseng. Vi hadde en toroms-leilighet, som hadde fin stue, godt kjøkken med spiseplass. og eget uteområde. Uteområdene er fine, med mange solsenger og flere aktiviteter for barn. Kort vei til butikker, spisested,strand, busstopp og taxiholdeplass gjorde det til et ypperlig utgangspunkt for å utforske øya. God bussfrekvens gjorde buss attraktivt. Anbefales.

Dato for oppholdet: januar 2018
1  Takk, 412kristianf
Anmeldt 21. april 2017

Hotellet er rent og innbydende. Det er store fine leiligheter som er godt utstyrt, både på kjøkken og bad. Vi valgte superior leiligheter og balkong. Vi spiste middag flere ganger på hotellet og de hadde god mat.

Romtips: Superior rom. Vi ønsket balkong og fikk det.
Dato for oppholdet: mars 2017
1  Takk, Torill V
Anmeldt 5. mars 2017 via mobile enheter

Bodde her en uke.
Fikk et rom like ved utgangen fra resepsjonen til bassengområde i 1. Etasje, til tross for vi hadde spesifisert at vi ville opp i 2. Etasje i bestillingen.
Terrassen var med 100% innsyn og uten sol hele døgnet.
Vi meldte i fra umiddelbart, og dagen etter fikk vi bytte rom. Dette var meget bra.
Hotellet har bra fasiliteter med PaddleTennis baner og tennisbane.
Ok verdi i forhold til lav pris.

Dato for oppholdet: februar 2017
2  Takk, Neset_Olsen
Anmeldt 3. februar 2017

Svarte til forventingen rent og fint. Blomster på bordet og badehåndklær lå på sengen. Maten i resturanten var bra. Fikk det vi skull i mat butikken. Kommer nok igjen. Bra basseng område fint beplantet rundt området.

Dato for oppholdet: januar 2017
1  Takk, 443turidl