“Står opp til forventningene”
Anmeldelse av HI-Life Bar&Grill

HI-Life Bar&Grill
Vurdert som nr. 101 av 322 Restauranter i Puerto Del Carmen
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Dette var det første stedet vi spiste ved vårt besøk, enkelt og greit, klar meny og vi fikk det vi bestilte.
Maten smakte svært godt og betjeningen var utrolig hyggelig.

Takk, KuleGeir

Anmeldt 3. desember 2016

Spist utallige luncher og middager der. Rikholdig og litt anderledes meny fra andre restauranter, litt mere amerikansk kanskje. Mange spennende sauser. Bla hamburger og lasagne laves fra bunnen av, helt nydelige. Veldige hyggelige kelnere og kokker. Gode drinker hvis man ønsker det. Lengter tilbake..

Dato for besøk: november 2016
Takk, AaseBrith
Anmeldt 11. juni 2016 via mobile enheter

Ok mat, men skiller seg lite ut fra andre typiske restauranter i området. Chips og sandwich. Ville valgt en annen plass for middag. Rask og grei servering. Rene omgivelser og sentral plassering.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, 499gunnarm
Anmeldt 15. mars 2016

beste service og best mat, har vært der utallige ganger både til lunch og middag. Kan anbefales for alle aldersgrupper. Ikke av de billigste på Lanzarote, men heller ikke blant de dyreste. bestandig god service

Dato for besøk: januar 2016
Takk, RoWa1961
Anmeldt 23. februar 2016

Var her mange ganger. God og rimelig mat. God servise og blid personale. Kommer gjerne tilbake. God beliggenhet.

Dato for besøk: januar 2016
Takk, Eli K

Reisende som så på HI-Life Bar&Grill, så også på

Puerto Del Carmen, Lanzarote

Har du vært i HI-Life Bar&Grill? Del dine erfaringer!