Farfaren
Dato for oppholdet: januar 2019
Faith O, Public RelationsLABRANDA Los Cocoteros, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 3. feb. 2019
Kjære Farfaren,
takk for at du valgte Labranda Los Cocoteros for ferien i Lanzarote, for å ta deg tid til å evaluere oss og for å dele dine inntrykk her.

Det gleder oss til å lese at du hadde en flott fire ukers opphold hos oss. Vi verdsetter tilbakemeldingen din som den forteller oss ditt perspektiv på våre tjenester og fasiliteter, det forteller oss også hvor og hvilke forbedringer som trengs for å sikre total tilfredshet. Vi er glade for å lese at du har lagt merke til at vi allerede gjør noen forbedringer, og vi vil at du skal vite at det er begynnelsen på mer å komme.

Vi håper at du fortsetter å velge oss for fremtidige turer til øya da vi ser frem til å hilse på deg på nytt.

Vennlig hilsen
1.5 km fra LABRANDA Los Cocoteros
Restaurant
Se flere hoteller i Puerto Del Carmen
Anmeldt 15. april 2017

Hotellet ligger perfekt i forhold til strand og gate. Vi hadde en leilighet med nydelig havutsikt og sol hele dagen. Leiligheten hadde akkurat hva vi trengte. Vi reiser ikke til Lanzarote for å se NRK eller TV2 på TV. Sengene var OK. Hotellet var stille og rolig, og vi sov godt. Puerto del Carmen sjarmerte oss, og vi kommer tilbake. Været var også flott. Hotellet får et minus fra oss - elendig wifi. Dette bør fikses. Vi koste oss uansett :-)

Romtips: Beautiful seaview. Bad wifi.
Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Mona N
Playa C, asistente direccion på LABRANDA Los Cocoteros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2017

Dear Mona N,
thank you for choosing LABRANDA Los Cocoteros and for sharing your impressions on Tripadvisor.
We are very happy to hear that you liked our rooms, and our location, which could offer you a comfortable stay. Our WIFI connection is a FREE SHARED WIFI CONNECTION that has limitations in terms of downloads and streaming and the fluidity of these applications are not guaranteed. We take note and send this request to our technical department so they can study how to improve it.
Thank you for your honest feedback, which helps us to steadily improve our quality and service for our guests. We would be very happy to welcome you back to Lanzarote soon.

Anmeldt 11. april 2017 via mobile enheter

Hadde 1 veke på dette hotellet. For vår del, ypperlig beliggenhet, rett ved stranda, men samtidig litt i bakkant. Ingen problemer med støy osv på nattestid. Romslige leiligheter, som dessverre er litt slitt. Men godt renhold og plassering veier veldig opp. Hadde godt dratt tilbake her. Usjenert balkonger med ypperlig utsikt.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Bhnepstad

Dear Bhnepstad,

thank you for choosing the LABRANDA Los Cocoteros for your trip to Lanzarote and for your feedback on Tripadvisor. We are very happy to hear that you had a great time here at our apartments.
Our Team is looking forward to welcome you back soon!

Anmeldt 5. april 2017

Bra hotell med fantastisk utsikt frå dei øverste etasjane. Men brukende utsikt i dei nederste også dersom ein ikkje vil betale for ekstra utsikt. Ypperlig beliggenhet og nær stranden. Stille og rolig sjølv om det ligg nær sentrum og strand,så her reiser me gjerne tilbake. :)

Romtips: Nokre kroner ekstra så har du fantastisk utsikt.
Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, 175benteh
Playa C, asistente direccion på LABRANDA Los Cocoteros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. april 2017

"Dear Bente H,

thank you for choosing LABRANDA los Cocoteors, and taking time for your feedback on Tripadvisor.
We are happy to hear that you enjoyed your stay at our apartments as well as in Lanzarote.
We are already looking forward to warmly welcome you back soon.

Anmeldt 25. mai 2016

Ett stenkast fra stranden, hyggelig betjening. Greie leiligheter og fantastiske utsikter i de øverste etasjer. Mye sol og trivelig sted å bo, kort vei til alt fra spisesteder til uteliv og gangavstand til gamlebyen med sitt pittoreske preg.

Romtips: De tre øverste etasjene
Dato for oppholdet: juni 2015
1  Takk, AaseBrith
Playa C, Assistant Manager på LABRANDA Los Cocoteros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2016

Dear Client,

Thank you for your comment and hopefully, we are able to welcome you again.

Best regards

Elena Mirabella
Assistant Manager of Labranda Playa Club, Los Cocoteros & Eldorado

Anmeldt 5. april 2016

Et koselig hotel midt på strandpromenaden. Kun minutter til stranden. Fin utsikt over havet fra de fleste leilighetene! Bassengområdet er en smule trangt. Sol hele dagen på verandaene! Mange koselige spisesteder i umiddelbar nærhet!

Romtips: Leilighetene på bakkeplan har begrenset havutsikt!
Dato for oppholdet: mai 2015
1  Takk, Villagris
Playa C, Assistant Manager på LABRANDA Los Cocoteros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. april 2016

Dear client,

Thanky you for lovely comment. I hope we will be able to welcome you again some day in Labranda Los Cocoteros.

Elena Mirabella
Assistant Manager Labranda El Dorado, Los Cocoteros, Playa Club