“Kjempehyggelig innkaster, Marabi, snakker litt norsk. Hyggelig betjening.”
Anmeldelse av Playa Mar Restaurante

Playa Mar Restaurante
Vurdert som nr. 138 av 323 Restauranter i Puerto Del Carmen
Kjøkken: Europeisk, Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 12. november 2018

Spiser middag her hver kveld. Kjempehyggelig betjening. Veldig god og variert mat. Mye folk til enhver tid.

Takk, Anne Torild W

Anmeldt 27. november 2017

Vi har vært på Lanzarote 10 ganger og har stort sett spist middagene våre på Playa Mar. Hyggelig innkaster og betjening. Føler oss alltid velkommen.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Anne Torild W
Anmeldt 25. oktober 2017 via mobile enheter

Denne restauranten er alltid godt besøkt når det er tid for middag. Kjempe god mat og hyggelig betjening. Pepper biffen kan trygt anbefales.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, bj_rnk74
Anmeldt 11. oktober 2017

Etter dager med kinesisk, thai, italiensk og indisk hadde vi lyst på biff. Og siden vi hadde gått forbi her flere ganger visste vi at det kunne denne restauranten ordne. Og det gjorde de.

Nivået på maten og servicen var helt utmerket, og denne restauranten kan anbefales.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Leif55
Anmeldt 5. april 2017

Veldig hyggelig "innkaster" som hverken var masete eller påtrengende. God mat og god service. Forholdsvis rimelige priser.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, 175benteh

Reisende som så på Playa Mar Restaurante, så også på

Puerto Del Carmen, Lanzarote

Har du vært i Playa Mar Restaurante? Del dine erfaringer!