993MayBi
1.4 km fra Princesa Guayadeque
Restaurant
Se flere hoteller i Puerto Del Carmen
Anmeldt 27. februar 2018

Greit nok, i trivelig kompakt miljø, med forbedringspotensialer. Stedet er vinterbolig (ca 6 mnd i året) for flest nordmenn, dog uten noe særlig tilbud. Norske kanaler mangler på tv, og internett-kapasiteten er lav.. På en grå dag, når de fleste er inne, er det vanskelig å benytte nettet.

Romtips: oppe i 2.etg
Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, odd-arthur l
Anmeldt 5. januar 2018 via mobile enheter

Et perfekt bo alternativ i Puerto det Carmen . En fin stab av ansatte. Setter også stor pris på resepsjonist Trude, som gir oss hjelp til det meste. Fint med Trønderjenta. Vi kommer igjen år etter år.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Tove Lisbeth S
Anmeldt 8. mars 2017

Et fint og trykt sted, spesielt for langtids-ferierende, med norsk(-talende) resepsjonist. Greit siden det i vintersesongen bor mange edlere - nettopp langtids-ferierende nordmenn der..
Derfor er det synd at teknologisk henger stedet etter..
- TV-forholdene/kanalen er begrenset - og av dårlig kvalitet!
- Bredband (kan knapt kalles dette), - dagtid/kveld meget vanskelig å benytte internett.
For et apt. hotell som benyttes hele året burde dette være en enkel & overkommelig sak å fikse. Spesielt siden 90% av gjesten er norske langtids-ferierende pensjonister, hva med norsk Riks-TV?

Et stort pluss er den helaften som serveres/spanderes av hotellet en gang i sesongen.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, odd-arthur l
Anmeldt 15. februar 2017

Vært her flere ganger og storkoser meg! Flott sted meg hyggelig atmosfære,rent og pent! Flott betjening med Trude i spissen! Bare noen minutter ned til strandpromenaden og havet,flotte strender,bare å nyte!!Kommer tilbake igjen!

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, 993MayBi
aptosguayadeque, Owner på Princesa Guayadeque, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2017

Tusen takk for hyggelig omtale.
Det er godt å høre at du er fornøyd , når du besøker oss.
Vi håper på mange besøk i fremtiden.

med vennelig hilsen
Owner

Anmeldt 28. oktober 2016

Koste oss i 2 uker på dette leilighetshotellet. Ikke for stort, Rent, pent og hyggelig betjening. En ekstra stjerne til norske Trude som er fantastisk! Fin beliggenhet ifh til både strand, en flott strandpromenade og en hyggelig gamleby. Kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2016
  • Reisetype: Reiste med venner