Anmeldt 31. desember 2018

Vi har bodd der i juleferien 2018. Er veldig fornøyd med leiligheten, service, beligenheten og fasiliteter. Oppvarmet basseng var en stor fordel. Hotellet ligger kun noen meter fra strandpromenaden og stranden. Det ligger også ikke langt unna flyplassen så du kan se fly kommer til landing og så hører du godt flyet take of. For vår del var det ikke noe problem og forstyret oss ikke noe. Hotellet ligger også et stykke unna Puerto del Carmen så en må ta taxi om en vil ha større tilbud på restauranter. Nærmeste sentrum, kun noen meter unna, tilbyr en del restauranter. Ellers så finnes det også to matvarebutikker i senteret, og et dykkesenter. Flere sykkelutleier også. I vår bungalow på Las Gaviotas, sengene var gode, fint bad, bra kjøkken. Hagen både fremme og bak. Et tørkerom der vi stuet sykler var der også. Tv på rommet (ingenting interessant på tv) men om du vil bruke, betaler du 10 Euro i depositum for fjernkontroll. I resepsjoner bare hyggelige folk. Spesiell ei dame, Kasia var veldig behjelpelig. Tusen takk for alt vi har fått av hjelp og veiledning.

Romtips: Vi bodde i bungalower 3 og 4 på Las Gaviotas III. Kjempebra
Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Mena12345
THeLasGaviotas, Director General på Apartamentos THe Las Gaviotas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Kjære Gjest,

Tusen takk for at De har tatt seg tid for å skrive om oppholdet Deres på Las Gaviotas. Deres mening er veldig viktig for oss da det hjelper oss å se hva som kan forbedres og fremtidige gjester lærer å kjenne oss bedre.
Jeg er veldig glad for at Dere hadde et hyggelig opphold hos oss og håper på å kunne ønske Dem velkomne tilbake i fremtiden.

Direktør

Anmeldt 1. april 2017

To-roms leilighet som skal vera tre stjerner pluss. Alt var veldig slite, måling flassa både ute og inne. Bideet var laust på golvet og kranene dårleg. Elles var badet greit nok. Varmepumpa/kjøleanlegg nesten ubrukeleg. Var ikkje termastatstyrt. Slo seg av etter kort tid og då måtte ein slå på ein brytar på veggen! Stolar mangla inne. Ein sofa var dårleg å sitja i. Dei reklamerte med norsk tv-kanal. Det var NRK 1 som i fleire dagar ikkje verka ogfjernsynet var gammalt med dårleg lyd og bilete. Reinhald fem dagar pr veke. Handklede vart skift berre to gonger i veka. Safe, varmepumpe og fjernsyn var inkludert i prisen, men måtte hentast og betalast depositum for. Kjøkkenkroken var greit utstyrt. Sengene hadde fjørmadrass og var nedslitne og knirka kraftig. Det var maur over aalt. Frokosten var bra og personalet var høflege. Wi Fi fungert dårleg. Ikkje utsikt.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, haraldnordstrand
Anmeldt 31. mars 2017 via mobile enheter

Et greit sted med fine leiligheter og alle fasiliteter på ett plan. Passer derfor godt til de som har utfordringer med å bevege seg. Leilighetene var passe store og godt renhold og standard er bra.

Beliggenhet er også bra med nærhet til strand og promenade. Selv om flyplassen ligger nærme ble vi ikke plaget av lyden.

Leilighetene ligger tett og derfor er det vanskelig med privatliv når en skal sole seg utenfor leiligheten.

Bassengene er små og åttetallsfasong fungerer dårlig til svømming.

Restauranten så veldig ukoselig ut med alt for sterkt og sterilt lys.

Området er veldig turistifisert og en må bruke bil eller lang tid på sykkel for å komme seg vekk for turismen.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, larsgunnarp
BungalowsLasGaviotas, Director General på Apartamentos THe Las Gaviotas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. april 2017

Kjære Gjest.

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive om oss her på TripAdvisor, vi håper kommentarene dine vil være til stor hjelp for fremtidige gjester som kanskje kunne tenke seg å bo hos oss.

Vi håper du ønsker å kommer tilbake til oss i en fremtid.

Direktør.

Anmeldt 2. januar 2017

Vi bodde på THe Las Gaviotas i julen 2016. Desverre var det endel ting å merke seg med dette komplekset av bungalower. På vinteren er det verdt å merke seg at ikke alle bungalower har sol på terassen, og heller ikke inn i selve leiligheten. Det kan da bli noe kjølig, da det ikke finnes noen form for oppvarming.
Det manglet både utstyr i leiligheten og madrass på en av solsengene ved ankomst.
Personalet i resepsjonen var veldig hyggelige og fikk ordnet manglene umiddelbart, men slike mangler skulle i utgangspunktet være unødvendig.
Renholdet var det ikke noe å si på.

Romtips: Forsøk å få et oversiktskart over området før bestilling.
Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Einar G
BungalowsLasGaviotas, Gerente på Apartamentos THe Las Gaviotas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2017

Kjære Gjest,

Først og fremst vil vi gjerne takken dem for at de tok seg tid til å skrive om deres oppohold her hos oss. Vi håper våres fremtidige gjester kan få bruk for denne informasjonen.
Det er veldig viktig for oss å vite om våres gjesters meninger, da dette hjelper oss å bedre servicen og komplekset.

Alle Bungalowene ligger ikke i samme retning, noe som gjør at solen ikke skinner på alle terrassene på samme måte. Det er viktig for oss å preisere at det mange av gjestene våre ber om på vinteren er sol, og om sommeren skygge. Desverre kan vi kke bevege på leilighetene ut i fra hva gjestene ber om. Vi beklager at de ikke var fornøyd, men jeg er sikker på at vi kunne ha flyttet dem om dette hadde vært et viktig tema for dem og de hadde latt oss vite det under deres opphold, og vi hadde hatt det tilgjengelig ikke minst.

Vi håper å kunne ønske dem velkommen på nytt her hos oss i fremtiden.

Direktør

Anmeldt 28. januar 2016 via mobile enheter

Hadde bestilt buss fra flyplassen. Den var ca bare 2 km fra leiligheten. Men etter vi så taxikøen var vi i grunn bare glad til. Innlosjeringen gikk fort og greit. Fikk motatt nøkkel, tildelt info og ble guidet til leiligheten. Stor og lys leilighet. Romslig inngansparti utenfor. Her var det bord og stoler, samt solsenger. Rolig og fint miljø. Kort vei til strand. Leide sykler vha resepsjonen. De ankom neste dag. Syklet både til Arrecife og playa blanca. Flotte sykkelstier. Gode dykkemuligheter. Vi brukte dykkesenteret som lå ca 500 meter fra leilighetskomplekset. Flott plass vi gjerne reiser tilbake til :)

Dato for oppholdet: januar 2016
Takk, Elisabeth S
BungalowsLasGaviotas, Gerente på Apartamentos THe Las Gaviotas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2016

Dear guest,

Thank you very much for leaving us this comment on Tripadvisor.
I am delighted to read that you have enjoyed your stay with us.

It would be a pleasure to welcome you back in the future. If you have any questions about your next booking please do not hesitate to contact us!

With very kind regards,

Director