Anmeldt 26. oktober 2017 via mobile enheter

De reklamerer for fri WiFi i alle leiligheter og det stemmer.
Fri for WiFi var det. For oss som har bruk for Internett daglig
Var det frustrerende. På i 3 min og av i noen timer. Gammel
Leilighet som trengte sårt til oppussing, men stille og rolig.

Opphold: oktober 2017
Takk, Arild M
Anmeldt 20. november 2016 via mobile enheter

Isla de Lobos er et hotell med aldersgrense - over 16 år.
Det er et hotell som ligger i et stille strøk samtidig kort vei til promenaden med mange fine restauranter.
Hotellet trenger nok litt modernisering men store fine rom.
Bassenget var ikke oppvarmet, selv om det sto i spesifikasjonen. Hvis dette hotellet hadde vært ett hotell for ungdom så hadde jeg vært enig i musikk / diskotek hele dagen.
Mannen i pool-baren spilte støyende musikk fra kl.10 til 18 hver dag. Vi sa i fra til turoperatøren at vi syns dette var plagsomt. Da hjalp det en dag, så var det like høyt igjen. Vi skulle gjerne sitte å slappe av og nyte ferien og lese litt, men det var nesten umulig. Tviler strekt på om vi kommer tilbake hit senere og vil heller ikke anbefale andre heller. Disko-tiden er forbi!

Opphold: november 2016, reiste som et par
Takk, Leif H
Anmeldt 20. november 2016

Lite hotel med fin sentral beliggenhet . Greie leiligheter men noe gammeldags. Lite svømmebasseng med veldig kaldt vann, poolbar med servering av mat og drinker, men støyende musikk hele dagen nesten till tross for at dette er et hotel for voksne. Dette blir man veldig lei når man har to ukers ferie for å slappe av!

Romtips: Leilighet 5-4 og3
  • Opphold: november 2016, reiste som et par
Takk, Snefrid S
Anmeldt 1. desember 2014 via mobile enheter

Sentralt beliggende i rolig område. Ikke pusset opp på noen år, men ganske romslig. Fikk øverste etg. Men ingen havutsikt. Lite og stille pool område. Men han som var pool sjefen, kjeftet høylytt på gjester som gjorde noe"galt". Jeg hadde glemt å slå av utelyset en dag og da ropte han opp til meg så de andre gjestene hørte det og lurte sikkert på hva forferdelig galt jeg hadde gjort.

Opphold: november 2014, reiste med venner
2  Takk, Eddie S
Anmeldt 14. desember 2013

Stue ,kjøkken, og eget bad og eget soverom for 2, med safe, og garderobeskap. God plass, Sofa, spisebord, 4 stoler, kjøkken med det nødvendigtste + Micro og stort kjøleskab + fryseskap. En grei plas og være for 2 stk. Dette var på bakkenivå, over var det leiligheter for 4. Det var veldig "Lytt" du hørte alt som ble sakt i andre etg. og vi hadde besøk av Kakkelakker på badet. Men total sett helt greit.

Romtips: Det var ca 200meter ned til strand promenaden, og der var fine trim-muligheter.
  • Opphold: desember 2013, reiste med venner
Takk, Geir B
Aron C, Manager på Apartamentos Isla de Lobos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. april 2014

Thank you very much for your review!
We have written down all your comments. We are so glad that you have a nice stay despite that problem you say.

Arón Cruz
Isla de Lobos Reception