Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Dette er hotellet med den dårligste rengjøringen vi har besøkt på Lanzarote.
Service fra betjeningen var ikke eksisterende,både fra resepsjon og rengjøringspersonell.
Sengene ble ikke skiftet på hele uken,håndklær ble ikke skiftet som avtalt.
Service og mat i restauranten var like dårlig som resten av hotellet.
Hvorledes dette hotellet har oppnådd 4 stjerner er totalt uforståelig.
Eneste positive og serviceinnstilte person var mannen i poolbaren,uten han hadde vi
forlangt å bytte hotell.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, 322jonh
Faith O, Public Relations på LABRANDA El Dorado, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mars 2018

Kjære Jon H,
Takk for at du tok deg tid til å skrive din mening på denne nettsiden.

På Labranda El Dorado satser vi på å gi en eksepsjonell service til alle våre gjester, og vi beklager virkelig at vi ikke har oppnådd dette i ditt tilfelle. Vi er takknemlige for at våre bassengbarer ved leiekontrakten oppfyller dine forventninger, og vi vil videresende din kommentar til ham.

Som vanlig rengjøringsprosedyre bytter vi arkene midt i oppholdet ditt hvis du er henne i en uke, om ikke hver tredje dag med mindre det er noen eksepsjonell situasjon der dette kan avvike. Håndklær skiftes annenhver dag, eller på forespørsel betyr dette at hvis du forlater håndklær på gulvet eller i badekaret, bytter vi dem. Så det kan ha vært litt misforståelse om prosedyrene.

Vi gjennomgår konstant forandring for å forbedre gjestopplevelsen, og jeg håper å ønske deg velkommen i fremtiden for å oppleve dette selv.

vennlig hilsen
Public Relations

Publicrelations.playaclub@labranda.com

Anmeldt 17. mars 2018 via mobile enheter

Bodde på eldorado 14 dager i mars. Vi satte pris på at leilighetene var store og hadde en egen kjøkkenkrok. Som andre også nevner er møblene og leilighetene slitt, men det brydde vi oss ikke noe om. Eldorado ligger sentralt til med kort vei til gamlebyen og puerto del carmen. 2 flotte basseng med mange solsenger, og bar med happyhour. De som jobber der er utrolig hyggelige og hjelpsomme, og det er rent og pent over alt! Wifi fungerte ikke, noe jeg forventer i 2018!

Stor gratis parkeringsplass på en grusplass rett i nærheten.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, Daffy83
Faith O, Public Relations på LABRANDA El Dorado, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mars 2018

Kjære Daffy83,
Vi vil gjerne takke for oppholdet ditt på LABRANDA El Dorado og din tilbakemelding.

Vi beklager at under oppholdet har wifi-tjenesten ikke vært som forventet, men vi håper at du kan gi oss en ny sjanse i fremtiden for å gjøre deg spesiell på ferie.

Vennlig hilsen,

PublicRelations.PlayaClub@Labranda.com

Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Vårt opphold på Eldorado var 4 uker i feb/mars 2018. Flott beliggenhet nær gamlebyen. Uteområde med basseng meget bra. Leilighetshotellet trenger oppussing. Leiligheten og møblene slitt, badet OK men trenger renovering. Plastikk utemøbler, stor terrasse men meget sparsommelig innredet. Kunne tenkt oss mye bedre møbler da vi hadde bestilt et opphold på 4 uker. Ute og inne. Kjøkkenutstyret kunne med fordel også vært bedre. Wi-fi må oppgraderes. Ustabilt og nede i 4 dager. Renhold bra. Selv med disse anmerkningene hadde vi et flott opphold på Lanzarote. K&B

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 987kng
Faith O, Public Relations på LABRANDA El Dorado, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. april 2018

Kjære Knut G,

Takk for at du valgte Labranda El Dorado for ferien i Lanzarote, og for å dele inntrykkene dine på dette nettstedet. Vi er glade for at til tross for noen av dine kommentarer hadde du et flott opphold.
For fremtidig referanse vær oppmerksom på at vi har noen renoverte leiligheter tilgjengelig, du må bare bestille Superior Apartments.

Med vennlig hilsen
Faith

Publicrelations.playaclub@labranda.com

Anmeldt 27. januar 2018

Vi kan trygt anbefale leilighet på El Dorado. Fikk en stor leilighet som var rengjort og lå i rolig men svært sentralt område. Prima utsikt over havet fra stor og deilig balkong. Veldig hyggelig resepsjonsbetjening. Vakker hage på hele området, meget velstelt. To basseng, et oppvarmet. (Her var det dessverre skjedd noe med varmesystemet akkurat når vi var der).

Romtips: Anbefaler B1-B17. NB andre leiligheter har utsikt rett ut i gata og noen ligger med utgang direkte til basseng.
Dato for oppholdet: januar 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Kari12015
Anmeldt 9. januar 2018

Var her 1 ukes tid fra 8-15 desember 2017,leilighetene var helt gjennomsnittelig,men burde ha vært pusset opp,møblene var ur gamle å stygge,dusjen hadde dårlig trykk. Sengene var ganske greie å ligge i. Terassen var den beste med hele leiligheten.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Lilla_39