Anmeldt 2. juni 2015

Nydelig frokost. Rengjøring og oppvask hver dag. Møblene på verandaen et minus. Sentralt beliggenhet i Puerto Del Carmen. Champagne til frokost. Ved bytting av bassenghåndklær måtte vi betale hver gang. Litt dyrt når vi var der i 3 uker. Nydelig boblebad på toppen.

Dato for oppholdet: februar 2015
Takk, Tusy1234
Anmeldt 25. april 2015

Fantastisk hotell helt ned på stranden. Hotellet er snart i behov for oppussing. Hyggelig og service innstilt personal. Leiligheter på grunnflaten har begrenset utsikt. Frkosten på stedet er å anbefale.

Romtips: Be om rom over grunnflaten.
Dato for oppholdet: oktober 2014
Takk, KnutAntoK
Anmeldt 8. februar 2015

Vi fikk rom i 1 etg..noe som betyr at utsikten var en mur laget av lavastein. Egen liten uteplass, men med stål møblemang som ikke var veldig gode å sitte i. Syltynn og hard madrass. Hadde vært fine senger med nye oppdaterte madrasser. Uten AC,noe som ikke gjorde noe, men det er rart at det ikke er standard på en plass som dette.

Frokost buffe; helt greit, vridd mot engelsk frokost, som er greit nok. Litt for treg til å fylle på maten når det var tomt. Ellers greit.

Total inntrykket er greit. Alt var reint og pent, alle var hyggelige.

Romtips: anbefaler IKKE rom i 1 etg.
Dato for oppholdet: februar 2015
Takk, Anki_Bengt
Anmeldt 27. august 2014

Vi har vært på mange plasser men liker oss best på Apartamentos Fariones på Lanzarote. Både byen Puerto Del Carmen og Fariones har tatt oss med storm. På Fariones er det god service, bestandig rent og velstelt og med et uteområde etter vår smak. Kort vei til stranden og til "Gamlebyen". Skal en ha en trimtur er det en fint opparbeidet turvei langs vannet. Syden = Fariones!

Dato for oppholdet: mars 2014
Takk, Dag S
Anmeldt 9. april 2014

Bodde på Fariones Apartamentos i en uke nå i mars. Fikk leilighet på bakkeplan som var helt grei. Ingen utsikt , men lunt og godt, siden det blåste en del. Kjempegod frukostbuffet. Alt du kan tenke deg. Skal vi trekke ned på noe, var det at solsengene på anlegget ble okkupert tidlig om morningen med håndklær og uten folk.

Romtips: Velg rom med balkong.
Dato for oppholdet: mars 2014
Takk, Norunn30