“God mat og hyggelig personale”

Everest Indian Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 349 Restauranter i Puerto Del Carmen
Kjøkken: Indisk, Nepalsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Vi var to vennepar som besøkte denne restauranten etter en anbefaling fra en lokal dame. Det var et koselig lokale med hyggelige ansatte. Maten var veldig god! Vi spiste bla butter chicken og tikka masala. Den sterkeste varianten av maten, var ikke så veldig sterk. Vi som bestilte medium var fornøyde. Kommer gjerne tilbake hit.

1  Takk, 905mariannel
AlexDalmases, Director General på Everest Indian Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Hello!

Thank you for your kind review, we are happy to count on you everytime you come to Puerto del Carmen. For us is really important to take care of the quality of our food, this is why our clients congratulate us for our dishes.

Hope to see you back!

Greetings!

Anmeldt 18. desember 2017 via mobile enheter

Kjempegod mat og hyggelig betjening. Bestilte chana masala og det har aldri smakt så godt som her! Bra sted for vegetarianere og veganere

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Mabel Pernille B
Anmeldt 31. oktober 2017 via mobile enheter

God mat. Spicygraden var korrekt, etter våre ganer. Vanskeleg å få kontakt med personalet for å få dessertmenyen. Mango kulfi (?)(isliknande), var forferdeleg.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Haukabo
Anmeldt 9. april 2017 via mobile enheter

Bred variasjon av mat fra India (og nærliggende områder). God kvalitet på maten.

PS: medium styrke på maten er relativt mild på smak. Anbefaler de som er glad i indisk mat å velge hot/sterk, da styrken er tilpasset turister.

Dato for besøk: april 2017
Takk, jonasf595
Anmeldt 17. januar 2017 via mobile enheter

På denne restauranten serverer de utrolig god mat! De har et godt utvalg med matretter til vegetrianere, noe jeg ble glad for! Meget god service.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, AinaHvile

Reisende som så på Everest Indian Restaurant, så også på

Puerto Del Carmen, Tias
Puerto Del Carmen, Tias

Har du vært i Everest Indian Restaurant? Del dine erfaringer!