“Fantastisk.”

Kjøkken: Sushi, Kinesisk, Pizza, Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Spiste thai red curry og Thai bankok, med ris,var kjempe godt. Anbefales God Irish coffe og baileys coffe. Utrolig hyggelig personale.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Lilla_39

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempegod mat og hyggelige ansatte. Var rask servering og greie priser for relativt mye mat. Blir nok flere turer hit

Takk, Barbro F
Anmeldt 6. mai 2018

Vi har vært her mange ganger før, men maken til fantastisk service og mat tror vi ikke finnes i Puerto del Carmen !! Alle retter er spesielt tilberedt for deg. du bær velge forskjellige retter hver du er der. Vi spiste alt fra thaimat med kjøtt og kylling til fiskeretter. her er det krydderier fra det svakeste til røyken står ut ørene dine. Våre beste anbefalinger !!

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, sverre n
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Veldig god mat. Vi spiste her to ganger og det skuffet ikke. Mye mat for pengene og de ansatte var flinke og raske.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Helene S
Anmeldt 23. mars 2018 via mobile enheter

Kjempegod sushi, hyggelige ansatte og god atmosfære. Her var det ofte kø for å komme inn. Men verdt ventingen

Dato for besøk: mars 2018
Takk, SiriF620

Reisende som så på Asia Delicious, så også på

Puerto Del Carmen, Lanzarote

Puerto Del Carmen, Lanzarote

Har du vært i Asia Delicious? Del dine erfaringer!