Anbefales

Vi startet spaserturen fra havna i Gamlebyen i Puerto del Carmen med flere trappetrinn mm til... les mer

Anmeldt 28. januar 2020
Jorund51
Sarpsborg, Norge
Ettermiddagstur på idyllisk turvei

Ruten starter egentlig i den gamle havna, men man kan også komme inn på turveien litt lengre vest... les mer

Anmeldt 14. desember 2019
Sigurd H
Oslo, Norge
Les alle 1 374 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lanzarote
Ubåt Safaris Lanzarote
136 anmeldelser
Anmeldt 25. januar 2018

Koselig tur bør være litt i form da det er noen lange trapper. Brukte litt over en time en vei i rolig tempo. Smakte godt med litt mat og drikke i puerto calero føre vi begynte på hjemturen.

Dato for opplevelse: januar 2018
1  Takk, JanNorge
Anmeldt 10. januar 2018 via mobile enheter

Dette er en fin tur å vandre langs havet, spanjolene har anlagt en fin grusvei, og i kløften man må gjennom er det laget trapper .
Dette er en av de mest populære gåturen man kan gjøre på øya. Hvis man ikke vil gå tilbake kan man ta rutebåten

Dato for opplevelse: januar 2018
1  Takk, Terje J
Anmeldt 11. april 2017 via mobile enheter

Her kan en få trimmet seg litt samtidig som det er mye å se. Det meste av strekningen har bebyggelse med butikker og barer mot gaten på ene siden og hav/strand på den andre. Brukte ca. 45 minutter en vei ved normal gange. Noe byggestøy på en liten del der et hotell renoveres. Ellers en flott tur.

Dato for opplevelse: april 2017
2  Takk, gullbesto
Anmeldt 12. mars 2017 via mobile enheter

Nesten hele strekningen er hellelagt og belyst slik at strekningen er perfekt for spaserturer både morgen og kveld. Ca 9 km. Tur/retur. Halveis passer det med et stopp for en forfriskning i den sjarmerende havnen. Vi gikk fra Puerto del Carmen og tilbake , deilig morgentur. Et lite område er ganske bratt , med hellelagt vei i sikksakk.

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, Monicaoglars
Anmeldt 8. mars 2017

Flott tur, med mulighet for god trim og litt vind i håret. Ta med litt vann på turen, er dårlig med drikkeposter underveis. Når man kommer til Porto Calere, er det mange mulighter Buda Bar serveres den beste Sangria vi har snakt.

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, odd-arthur l