“Flott beliggenhet. ”

Vurdert som nr. 94 av 348 Restauranter i Puerto Del Carmen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Spist het 3 ganger og har en egen atmosfære. Spennende farger og lys setting. God mat og service , du velger mellom 3 forskjellige restauranter.

1  Takk, 196bentem

Anmeldt 28. oktober 2018

Her har jeg vært mange ganger, god mat og utrulig fin utsikt. Oppmerksomme servitører og godt utvalg. Kommer snart igjen

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Astrid H
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Når det er veldig varmt i Puerto del Carmen er dette et perfekt sted å kjøle seg litt ned til havbrisen under en lunch.
Vi har vært her mange ganger, og maten er alltid god. Her har de også den beste sangriaen. I dag spiste jeg spansk tortilla som var ganske rå inni. Smaken var god, men blir litt engstelig for salmonella i rå egg. Den kunne godt hatt litt mindre poteter i og litt mer grønt til.
Vil prøve noe annet neste gang.

3  Takk, 283vibekem
Anmeldt 12. april 2018 via mobile enheter

Denne restauranten er delt i to deler. Første etasje som er stift og formelt og nede ved sjøen som er intimt og koselig. Vi har vært på Lanzarote 1-2 ganger i året fra 1997 og kun spist 1 gang i første etasje.
Tips: Prøv svineribbe med grillsaus.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Svein D
Anmeldt 20. februar 2018 via mobile enheter

Ble tre turer på la ola ,nydelig mat og kjempehyggelig betjening. Flotte lokaler som ligger ved sjøen. Anbefaler sushi på søndager da det er live sushi kokk Kommer helt sikkert igjen

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, karinah196

Reisende som så på Cafe La Ola, så også på

Har du vært i Cafe La Ola? Del dine erfaringer!