“Flott beliggenhet. ”

Prisklasse: kr 0 - kr 4
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Spist het 3 ganger og har en egen atmosfære. Spennende farger og lys setting. God mat og service , du velger mellom 3 forskjellige restauranter.

1  Takk, 196bentem

Anmeldt 28. oktober 2018

Her har jeg vært mange ganger, god mat og utrulig fin utsikt. Oppmerksomme servitører og godt utvalg. Kommer snart igjen

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Astrid H
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Når det er veldig varmt i Puerto del Carmen er dette et perfekt sted å kjøle seg litt ned til havbrisen under en lunch.
Vi har vært her mange ganger, og maten er alltid god. Her har de også den beste sangriaen. I dag spiste jeg spansk tortilla som var ganske rå inni. Smaken var god, men blir litt engstelig for salmonella i rå egg. Den kunne godt hatt litt mindre poteter i og litt mer grønt til.
Vil prøve noe annet neste gang.

3  Takk, 283vibekem
Anmeldt 12. april 2018 via mobile enheter

Denne restauranten er delt i to deler. Første etasje som er stift og formelt og nede ved sjøen som er intimt og koselig. Vi har vært på Lanzarote 1-2 ganger i året fra 1997 og kun spist 1 gang i første etasje.
Tips: Prøv svineribbe med grillsaus.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Svein D
Anmeldt 20. februar 2018 via mobile enheter

Ble tre turer på la ola ,nydelig mat 😊 og kjempehyggelig betjening. Flotte lokaler som ligger ved sjøen. Anbefaler sushi på søndager da det er live sushi kokk😊 Kommer helt sikkert igjen 😊

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, karinah196

Reisende som så på Cafe La Ola, så også på

Har du vært i Cafe La Ola? Del dine erfaringer!