“Nydelige ferske råvarer”

Vurdert som nr. 3 av 55 Restauranter i Playa de Palma
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 14 mai 2017 via mobile enheter

Man velger sjømaten selv. Peker ut det man ønsker tilberedt. Alt ligger på is i disken. Hyggelig betjening. Dårlig engelsk. De har åpnet ny restaurant ved strand promenaden

Takk, Gunder H
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 8 oktober 2016 via mobile enheter

Vi spiste her både fredag og lørdag kveld, så vi fikk prøvd store deler av menyen!
Og det var høy kvalitet og super greie priser!
Fersk sjømat som du selv kan plukke ut og få grillet, dampet eller frityrstek, eller paella på forskjellige måter alt sammen meget delikat og velsmakende, hyggelig service og god vin, det eneste minusen er at de ikke lager desserten selv.

Takk, Tobias_the_chef
Anmeldt 14 august 2016

Resturantbesøk etter anbefaling fra hotellet. Fikk et av de siste bordene og ble henvist til nærøiggende rom for å se på menyen. Fisk, hummer og skjell lå her presentert, og valgene ble gjort. Ende opp med grillet forrett av calenare og hummer paela. Utmerket begge deler. Anbefales.

Takk, Gjerdevik
Anmeldt 29 juli 2015 via mobile enheter

En stor skuffelse. Stort utvalg av fisk og skalldyr utstilt men paellaen var en stor skuffelse. Paella ble servert uten noe fisk og ingen skalldyr.

1  Takk, anders h
Anmeldt 8 oktober 2014 via mobile enheter

Hyggelig lokal overraskelse. Fersk sjømat . Vi valgte fisk, den ble veid og sendt på kjøkkenet for tilberedning. Hyggelig betjening.

Takk, Katrine H

Reisende som så på Sa Barca, så også på

Playa de Palma, Mallorca

Can Pastilla, Mallorca

Har du vært i Sa Barca? Del dine erfaringer!