“Skuffet”

Vurdert som nr. 53 av 427 Restauranter i Costa Adeje
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 25. april 2017 via mobile enheter

Gledet oss veldig til dette besøket, da vi hadde lest gode anmeldelser. Vi var tidlig ute, for vi hadde ikke bestilt bord, å vi ønsket å sitte ute. Var kun oss ute + at det satt noen på et bord inne. Vi ventet og ventet, endelig kom det en dame med menykartet. Ventet en stund igjen før vi fikk bestille en drink. Endelig etter en god stund til fikk vi bestille, vi bestemte oss begge for biff. Vi velger aldri forrett da vi begge er småspist, Denne gang kunne vi trygt ha gjort det, da biffmiddagen var veldig liten i sammenlignet med de porsjonene som er vanlig på de andre restaurantene i området. Men for all del, smaken var god, men litt burde vi jo få for den stive pris av 23.50 Euro, så konklusjonen vår er, mye venting, små porsjoner til en dyr pris. Så oss ser dere ikke der mere, blir med dette eneste og siste besøket.....

Dato for besøk: april 2017
Takk, anneberitn2014

Anmeldt 11. februar 2017 via mobile enheter

Denne besøkte vi 2 ganger på en uke og kan på det sterkeste anbefales. Flott servise og fantastisk mat.

Dato for besøk: februar 2017
1  Takk, Jan Erik D
Anmeldt 19. desember 2016 via mobile enheter

Monte Christo har kanskje ikke den aller beste beliggenheten, men det veies opp av en flott atmosfære, hyggelig betjening og god mat

Dato for besøk: desember 2016
1  Takk, joachimhoff
Anmeldt 23. juni 2016 via mobile enheter

Middagen er god, men det er banoffepaien som gjør stedet verdt å besøke. Det kan være lurt å reservere bord da det ofte er ganske fullt.

Dato for besøk: juni 2016
1  Takk, Reidun S
Anmeldt 23. desember 2014 via mobile enheter

Nydelig Italiensk mat, og veldig god service.
Vi var tre voksne og et barn.
Stedet hadde ikke barnemeny, men fikset lett en porsjon spaghetti med tomatsaus.
Her får du ikke pommes frites med maten din
Jeg spiste nydelig carpacio til forrett, og lasagne til hovedrett, etter anbefaling fra servitøren.
Rolig og lun atmosfære i "Italienske" omgivelser.
Kan trygt anbefales!

Takk, Marion Ilona H

Reisende som så på Monte Christo, så også på

Costa Adeje, Adeje

Har du vært i Monte Christo? Del dine erfaringer!