“Veldig god mat og service ”
Anmeldelse av Delhi Darbar

ELLER
Få mat levert
Vurdert som nr. 8 av 477 Restauranter i Costa Adeje
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Besøkte stedet i kveld, mandag 12.11.18 etter å ha lest anbefalinger på TripAdvisor. Litt vanskelig å finne da skilting ved hovedvei/kryss var litt misvisende. Da vi fant fram ble vi veldig godt tatt imot uten å ha bestilt bord på forhånd. God service og ikke minst veldig god mat!
Anbefales

1  Takk, 790svein_

Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

EXELENT *****
...go there !!!
Frábær matur og vel útilátinn,
hlýlegt og viðkunnanlegt starfsfólk.
gott að panta borð fyrirfram.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Guðvin F
Anmeldt 9. januar 2018 via mobile enheter

Av alle restauranter eg har prøvd på Tenerife hittil er dette utan tvil den beste. Maten er greit prisa, av høg kvalitet og servitørane har godt humør og god innstilling. Om du liker indisk mat vil eg anbefale Delhi Darbar på det sterkaste!

Dato for besøk: januar 2018
2  Takk, Erik532
Anmeldt 7. desember 2017 via mobile enheter

Fantastisk smakfull mat og personlig service. Utrolig imøtekommende for å ivareta gjestene på best mulig. Heldigvis har vi mulighet til å gå hit igjen før ferien er over.

Dato for besøk: desember 2017
2  Takk, hanspettera2015
Anmeldt 15. november 2017 via mobile enheter

Nydelig indisk mat! Alle bord reservert når vi kom 20.15, bestilte da bord til 21.00 da de ansatte antok at et bord ville bli ledig. Alt klart når vi kom tilbake! Personalet anbefalte oss retter, helt fantastisk.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, sofien963

Reisende som så på Delhi Darbar, så også på

Har du vært i Delhi Darbar? Del dine erfaringer!