“Fantastisk mat og stemning.”
Anmeldelse av Delhi Darbar

Delhi Darbar
Bestill bord
søn. 16.6.
20:00
Vurdert som nr. 11 av 428 Restauranter i Costa Adeje
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Her får msn det beste innen indisk mat. Atmosfæren og stemmingen gjør at man virkelig seter pris på besøket og maten. Her vil man komme igjen.

Takk, KnutAntoK

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Valgte denne restauranten pga tidligere gode anmeldelser i TripAdviser. Det eneste som ikke var perfekt med denne restauranten var standarden på lokalene som var litt for enkelt. Veldig hyggelig betjening, svært god mat og rene lokaler. Ren WC. Rimelige priser. En veldig bra opplevelse! Anbefales!☺️

Takk, mrifreak68
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Besøkte stedet i kveld, mandag 12.11.18 etter å ha lest anbefalinger på TripAdvisor. Litt vanskelig å finne da skilting ved hovedvei/kryss var litt misvisende. Da vi fant fram ble vi veldig godt tatt imot uten å ha bestilt bord på forhånd. God service og ikke minst veldig god mat!
Anbefales

Takk, 790svein_
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

EXELENT *****
...go there !!!
Frábær matur og vel útilátinn,
hlýlegt og viðkunnanlegt starfsfólk.
gott að panta borð fyrirfram.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Guðvin F
Anmeldt 9. januar 2018 via mobile enheter

Av alle restauranter eg har prøvd på Tenerife hittil er dette utan tvil den beste. Maten er greit prisa, av høg kvalitet og servitørane har godt humør og god innstilling. Om du liker indisk mat vil eg anbefale Delhi Darbar på det sterkaste!

Dato for besøk: januar 2018
2  Takk, Erik532

Reisende som så på Delhi Darbar, så også på

Har du vært i Delhi Darbar? Del dine erfaringer!