“En av de bedre stedene langs stranden her!”
Anmeldelse av Restaurant Limoncello

Restaurant Limoncello
Vurdert som nr. 47 av 431 Restauranter i Costa Adeje
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

God mat, hyggelig betjening og god service. Har Prøvd mange steder langs stranden her og dette er en av de bedre.

1  Takk, j_runds2018

Anmeldt 4. januar 2018 via mobile enheter

Barna våre er ganske så sære i matveien når vi er på ferie, det er stort sett brød og Margarita Pizza som får et smil
Men her er ble tallerken skrapet for Spaghetti Bolognese - vi kommer tilbake i morgen for å teste flere av rettene

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 143jannices
Anmeldt 4. januar 2018 via mobile enheter

Sannsynligvis den beste maten på stranden. Kommer definitivt tilbake hit. Barna elsket maten, hyggelige ansatte og stille og rolig. AAA+++

Dato for besøk: januar 2018
Takk, johnnycougar
Anmeldt 22. november 2017

Vi var tre par som var på Tenerife . Jeg skule finne resturant for kvelden. Fant denne på tripadvisor. Og det var en suksess . Maten, betjeningen, vinen ,drinkene og beliggenheten var helt fantastisk. Vi spiste forskjellig mat og alle var like fornøyde. Så dette blir garantert en standard resturant når me e på Tenerife igjen.

Dato for besøk: november 2017
2  Takk, Godmatsol
Anmeldt 27. oktober 2017 via mobile enheter

Mat er opp til hver enkelt å like eller ikke like, men her er service på et meget bra nivå. De leverer hele veien, og passer på at du har det bra. Maten leveres raskt og er smakfull.
Vi spiste pizza, saftig og vellaget. Det beste på Tenerife.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Geir H

Reisende som så på Restaurant Limoncello, så også på

Playa de Fanabe, Costa Adeje

Har du vært i Restaurant Limoncello? Del dine erfaringer!