“Middag”

La Torre Del Mirador
Vurdert som nr. 28 av 276 Restauranter i Costa Adeje
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 9 november 2016 via mobile enheter

Bestilte bord en halvtime før vi kom. Fikk bord innendørs ved kassen, og det var litt uro pga kelnere som hastet ut og inn der i fra. Utrolig fin beliggenhet, god mat, og fint miljø.

Stoppet også innom der for å slukke tørsten på en varm ettermiddag, det var bare nydelig å sitte ute å se utover.

Takk, BT W
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 5 november 2016 via mobile enheter

Restauranten var svært full da vi kom og vi kunne føle stresset fra kelnerne. Kelneren som skulle servere oss måtte spørre hva vi skulle ha, og vi fikk ikke maten samtidig. Etter at de fleste av gjestene hadde gått, ble det mindre stress og mer hyggelig.

Maten var grei nok, ande confit var kanskje litt mye stekt, men smakte godt.

Takk, Astrid_Bernhardt
Anmeldt 19 januar 2016 via mobile enheter

Vi har vært her flere ganger og alltid fornøyd, både på dagtid og kveld. Nydelig utsikt over havet, fordel å bestille utsiktsbord. Prøv lammekoteletter og biff, nydelig. Vennlige servitører, her føler vi oss godt tatt vare på. Fin cocktailbar i etasjen under.

Takk, oekland
Anmeldt 4 desember 2015 via mobile enheter

Flott beliggenhet. Hyggelig personale. Flott opplevelse. Spiste fisketallerken med forskjellige arter fra havet. Veldig bra.

Takk, Jan-Atle S
Anmeldt 29 juli 2015

God mat bra service. Bra atmosfære ligger ved vannet.
God pasta, salater, kjøttretter.
En fam. på seks strålende fornøyd.

Takk, 2015LILLIAN

Reisende som så på La Torre Del Mirador, så også på

Costa Adeje, Adeje

Playa de Fanabe, Adeje

Har du vært i La Torre Del Mirador? Del dine erfaringer!