“Engelsk mat”

Kjøkken: Britisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 4. februar 2017 via mobile enheter

Her har vi spist både frokost, lunsj og middag. Alt har vært kjempegodt. En travel plass så det kan være vanskelig å få bord. Kan reservere bord til middag og det kan være smart. Hyggelig engelsk betjening. Et sted å spise engelsk mat.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Anlra
stuartparker1, Owner på Harriet's Tea Room and Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2017

Thank you Anira for your great review, you are well qualified to comment especially having visited Harriets for breakfast, lunch and evening dinner. We are always pleased when non English customers love our tearoom.
Thanks again
Stuart & Diana

Anmeldt 11. desember 2016

Tenerifes mest koselige kafe ! God mat , og ypperlig betjening.Her har vi vert mange ganger, og kjem garantert tilbake.

Dato for besøk: januar 2016
Takk, Reidun N
stuartparker1, Owner på Harriet's Tea Room and Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2016

Thank you for your review, we are really pleased you loved our tea room.
Thanks again
Stuart

Anmeldt 2. november 2016 via mobile enheter

Koselig kafé med glutenfri meny og koselig betjening.
God mat som kan anbefales på det varmeste
Endelig fikk mannen min engelsk frokost med bacon glutenfri toast ,bønner og egg.
Pølsene droppet han men de var på menyen.
Eneste stedet han fikk kald melk .
Jeg bestilte deilig toast med ost og skinke og juice.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, morsiw
Anmeldt 14. februar 2016 via mobile enheter

Vi har vært her flere ganger, og blir alltid betjent av hyggelige damer. Kakene søker alltid godt, men porsjonene kan bli i største laget.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, Svein J
Anmeldt 18. september 2014 via mobile enheter

Et koselig sted å starte dagen, med god og personlig service. Som om du er hjemme på frokost hos mor.

Bra English breakfast!

Sterk kaffe, men samtidig litt utvannet, så ikke helt på topp..

Veldig trivelig sted, hvor man gjerne kan bli sittende litt. Ta en ekstra kopp te, kaffe eller kakebit. Likte særlig detaljene i interiøret, lite overlatt til tilfeldighetene. Der det hang en tekanne med "open" på, og små tekanneformede salt-og pepperbørser på bordene.

Kommer nok tilbake!

Takk, Katrine M

Reisende som så på Harriet's Tea Room and Restaurant, så også på

Costa Adeje, Adeje

Har du vært i Harriet's Tea Room and Restaurant? Del dine erfaringer!