“Den aller beste restauranten sør på Tenerife!”
Anmeldelse av Carlos

Carlos
Vurdert som nr. 16 av 428 Restauranter i Costa Adeje
Kjøkken: Sjømat, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 9. mars 2017

Har vært der mange ganger gjennom de siste årene, og var tilbake igjen nå i slutten av februar. Utrolig god mat, hyggelig atmosfære og svært hyggelig og hjelpsom betjening. Restauranten var helt full med gjester da vi kom (vi bestilte bord på forhånd), så dette er en svært populær plass. Av alle plassene vi spiste i løpet av ferien var denne den klart beste. Den aller beste restauranten sør på Tenerife! Anbefales på det sterkeste! :-)

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Svein M

Anmeldt 20. oktober 2016 via mobile enheter

Beliggenheten er slik at vi neppe hadde lagt merke til den om vi gikk forbi, men på anbefaling bestilte vi bord og dro dit.
Utmerket service, og meget god mat.
Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Steimor
Anmeldt 10. august 2016 via mobile enheter

Veldig hyggelig restaurant, som ligger i en bakgate. Maten var fantastisk og servicen meget bra. De fortjener den gode omtalen de har fått

Dato for besøk: august 2016
1  Takk, Kari Julie N
Anmeldt 13. februar 2015

Etter å ha gått forbi denne restauranten som ligger under Hotell Atlantis Hovima 4 kvelder på rad i søken etter en god restaurant falt valget på dette stedet.
Om du velger en strek Karri eller en biff. så vil du ikke bli skuffet.
Den portugisiske kokken (innehaver) kan sine saker. og servicen var upåklagelig.
vi endte opp som "stamgjester" resten av oppholdet.

Det anbefales å forhåndsbestille bord spesielt i helgene.
reservasjon kan gjøres på (34) 922 712 257
eller 634 703 133.
personalet er engelskspråklige

Dato for besøk: februar 2015
    • Atmosfære
Takk, Hiulva
Anmeldt 2. desember 2014

Vi fant fram til Carlos via Trip Advisor. Og stedet sto til forventningene! Veldig hyggelig betjening og koselig sted. Vi valgte å sitte inne, da det var veldig kraftig vind denne kvelden. Vi var to par, som alle bestilte forskjellige hovedretter, og alle fire var like fornøyd med maten! Et av de bedre spisestedene vi besøkte på denne turen. Kan trygt anbefales! Meget innholdsrikt og godt vinlager, så det ut som også!

Dato for besøk: november 2014
    • Atmosfære
Takk, wencheHamar

Reisende som så på Carlos, så også på

Playa de Fanabe, Costa Adeje

Har du vært i Carlos? Del dine erfaringer!