“Fantastisk mat og vin!”
Anmeldelse av Restaurante Sebastian

Restaurante Sebastian
Vurdert som nr. 18 av 353 Restauranter i Costa Adeje
Kjøkken: Spansk, Internasjonalt
God for: Spesielle anledninger, Familier med barn, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Deilige tapasretter og god vin Vært her 5-6 ganger før og alltid møtt av hyggelige folk som yter god service og serverer nydelig mat.

Takk, oddb_rgej

Anmeldt 17. februar 2017 via mobile enheter

Lurvete lokale, men glimrende mat og service. Virket faktisk som at de brant for å lage god mat. Hadde også få, men veldig gode viner som jeg antar var nøye utvalgt. I en annen liga enn mye av den andre sjelløse maten som serveres på Kanariøyene.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Gnyl
Anmeldt 3. februar 2017

Vi valgte å besøke stedet to ganger i løpet av en uke. Maten var utrolig bra! Vi spiste ikke tapas, men fiskeretter, salat og en biff. Alt smakte fortreffelig. Selv om restauranten var helt full av folk fant betjeningen likevel tid til å komme bort å spørre hvordan maten smakte. Et stort pluss. Prisen på maten var helt grei. I forhold til kvaliteten på maten var prisene lave.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Siv U
Anmeldt 15. januar 2017 via mobile enheter

Spiste på denne restauranten etter å ha lest utmerkede omtaler på tripadvisor. Stedet viste seg å være en stor skuffelse og var både støyete og travelt. Personalet var vennlig nok, men servicen var elendig, all den tid de løp mellom bordene og sørget for en oppjaget stemning i lokalet. Mye støy også fra kjøkkenet, om du er så uheldig å sitte langt inne i lokalet. Maten var grei nok, men veide på langt nær opp for stemningen. Lokalisasjonen som sådan var ikke spesielt sjarmerende. Det var en lettelse å forlate stedet.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, torunng327
Anmeldt 13. august 2016 via mobile enheter

Vi koste oss veldig. Litt vanskelig å finne, kjempe god mat. Vi valgte tapas og angret ikke. Hyggelig betjening og veldig service instilt

Dato for besøk: august 2016
Takk, Kari Julie N

Reisende som så på Restaurante Sebastian, så også på

Har du vært i Restaurante Sebastian? Del dine erfaringer!